• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    Kan tänka mig att det va... Såg bara lite på tvn igår.
    Men Sverige vann va?

    Såg iafall att tjejerna tog segern i stafett

  • MissPhoenix

    tittar in och säger hej - kommer tillbaka i eftermiddag. Kram på er

  • Carma07

    Lunchdags och kikar in lite. Tråden går så sakta nu att man missar inget.

    MissP: Hur går det med huset? Blir det något av det?

    Bauti: Låter himla kul med bladfaten. Men man behöver kanske tillgång till ugn för att göra sådana.

    Vi kanske ses mer i eftermiddag.

  • MissPhoenix

    Carma - vet inte ännu.... får reda på det ikväll så håll tummarna.

  • Ab fab

    suck.. jag är en av dem som är kass på att skriva numera- mycket jobb i vägen tyvärr. Konferenser o projekt o lönediskussiner.. tjoho

  • MissPhoenix

    abbe - det är helt ok. Tror att vi alla mer eller mindre haft en stressig sensommar av div olika anledningar Och alla har vi haft bröllop i tankarna. Några har det fortfarande.

    Idag är det iaf lugnt på jobbet - brattis och big boss är i köpenhamn så det är skönt o slippa dom.

  • Ab fab

    åh va skönt miss P. tänker ofta på+ dig o din arbetssituation. Jag har varit i samma situation och áll kraft går ju åt av att bara klara jobbet. Håller tummarna för att det löser sig!!!

    Carma- recept skickat

  • MissPhoenix

    abbe - tack! Det värmer. Just nu känns det som om all kraft och energi går åt till att motivera mig att vara här och jag ångrar så att jag tog detta jobbet. Tyvärr går det ut över J och lilleman och det är inte heller schysst. Att jag är på dåligt humör på söndagarna bara för att jag inte vill gå till jobbet.
    Samtidigt är det så jobbigt att byta jobb eftersom det känns som om jag börjar om på 0 varje gång. men jag söker med ljus och lykta och hoppas på att kunna säga upp mig snarast - helst innan den 20sep då det är sista dagen för honom att säga upp mig.

  • FredagenDen13

    MissP:
    Mitt jobb var inget av intresse?
    Hade så gärna velat kunna hjälpa dig.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4