Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Nu tjejer behöver jag era tummar. HÅLL DOM HÅRT!!!!
Har varit och visat lägenheten för en. Han verkar vädigt reko. Hoppas han tar den så jag slipper hålla på med detta eviga jagande.
Pyss och trevlig helg
Godmorgon...
Man hinner inte vara här inne så mycket.. :(
Ville bara önska alla en trevlig helg..
Linum: Snart är det din tur.. hihihi
GRATTIS TILL DEN NYA JOBBET OXÅ!!!! Hurra Hurra!!!!
Puss o kram alla!!!
Hej på er
en snabbis innan det är dags för fest.
Håller tummarna för att det blir en bra hyresgäst
Håller oxå tummarna för att det blir en bra hyresgäst!
Och för att Abbe får en trevlig fest ikväll
Idag har jag suttit och stämplat vårt hjärta och ett Tack på våra tackkort. Löjligt nog köpte jag 3 burkar med embosspulver och de har inte ens gått åt EN burk!!! Och då har jag ändå stämplat inbjudningskort, placeringskort, festhäften, tackkort.. hmm vad mer. Hur mycket som helst ialafall! Evighetspulver. Så nu lär det bli julkort med det pulvret på nån snöstjärna eller nåt..
Hej
Lite bakis idag. Hade mingelparty med hamburgergrillning i trädgården igår. Det var jätte kul med 10 ungar som sprang omkring och deras föräldrar.
Han som jag visade lägenheten för, tog den inte
Men jag har fler som e intresserade.
god morgon
rätt trist fest igår- folk för fulla för min smak
Linum- hur hade du det igår *nyfiken*
Bauti- lycka till med uthyrningen. har skickat runt länken tll några
*Tar hatten av och bockar*
Tackar Abbe
Är man inte glag så kolla in dessa dansare
Då blir man garanterat på glade humör *asg *
hej hej!
Tittar in här en sväng - är hemma hos min bror så jag passade på att låna datorn!
På jobbet är det fullkommligt katastrofalt och jag får ont i magen varje gång jag ens tänker på det. Känns inte bra och jag hoppas på att komma därifrån så fort som möjligt.
Veckan som kommer ska bli rolig, har massiv med projekt.
Måndag är det föräldrarmöte på dagis, tis BT-fika!!! , ons är jag heeeeel ledig och lilleman fyller år så det kommer lite folk på kvällen, tors är det kurs med massa hippa londonfrisörer på Storan och det ser jag fram emot. Champagne, snittar och annan lyx
Och sen, sen är det fredag igen!
Annars känns det sååå sjukt att min lille grabb fyller 2-år... 2 år, tiden har gått så ruskigt fort!
För övrigt så saknar jag er i massor!!!!
Kram på er
linum - vad hände egentligen igår? *nyfiken*