• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

Bauti- du kanske kan göra en boxboll istället*s* Jag tror jag skall önska mig ett i födelsedagspresent...

Fredag- va synd. Skall wedding crasharna tala med din chef... han kan alrig motstå ett gäng tanter som vi

Nides- hoppas du kryar på dig. Fika skall bli så kul. Har du några bilder ännu???? Kul att du gillade dukningen- det var bara vitt egentligen. Det vi hade gjort var blommor, menyer och presentationer

• FredagenDen13

Ja typiskt.
    Vi jobbar väl över max 5 gånger/år.
    Men men, en annan gång!

Nides:
    Åh vad tråkigt!
    Hoppas du piggnar till under helgen!

• Nides

Jag har redan varit hos läkaren. Jag fick en släng förkyldning.
    Jag är redan bättre. läkaren trodde att den brodde på att jag har varit så stressad o trött. Nu när jag är utvilad som har febern släppt o jag är bara förkyld.

Puss på dig
    Du är ju för söt!!!!

Förresten så gjorde min kompis sina naglar där du gör dina.:) Jätte fina blev de!

• Nides

Jag har inte fått några bra bilder ännu. En kompis har lagt ut lite bilder i facebook! Nån här som har facebook??

• Bauti

Abbe
    Det är bra att jobba med lera när man har det här humöret. Den stackars klumpen får ta imot mycket stryk. Men det är bara bra, då försvinner luftbubblorna ur den.

Och det hela blir inte bättre då jag MÅSTE städa hela huset för vi skall ha mingelparty med hamburgergrillning i morgon. Det kommer ca 15 vuxna och i snitt två barn/par. Ååå vad mycket ungar.....

• Ab fab

nej tyvärr inte facebook, den är spärrad på jobbdatorna så det är det ju liksom inte kul

• Ab fab

det ser ut att bli en social helg för vår det. idag har vi kollegor med resp hemma. sen skall vi tåga till chefen för middag. i morgon är det grannkalas. det skall bli skojsigt

• Carma07

Godmorgon

lykke: Kollade in din fina dukning på bloggen. Gillade verkligen skålen med blommor och pinnar. Funderar på att sno den idén till när man har matgäster hemma någon gång.

Nides: Inte kul att vara sjuk under bröllopsruset. Krya på dig!!

Igår kom mitt papper från skatteverket med namnändring. Vad konstigt det såg ut när det var utskrivet med mellannamnet också. Har inte alls tänkt så innana. Men lite besviken blev jag. Jag trodde att man även skulle få ett papper där det står att man numer är registrerad som maka/make. Allt känns fortfarande lite overkligt och hade varit kul att få se det på papper. Så vad gör jag nu egentligen? Avvaktar tills pappret från vägverket kommer? Vad jag har förstått så ska det komma automatiskt?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4