Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Kikar in lite snabbt o säger Hej bara. Har lite mycket nu på jobbet.. o med tanke på att man är så less på sitt jobb så tar allt extra långt tid. Bläää.. tur att jag ska träffa er idag så jag har lite skoj o se fram emot.
Måste bara berätta att jag har anmält mig till dans kurs. Music Video Dance. Hahahaha Det ska bli såååååååååååååå rolig..
Är de flesta där vid 17.00 eller?
Jag är där vid 17.
Ska bli kul att ses igen! Tar med mig ett anteckningsblock så att jag kan få alla era bästa tips!
Hemma och käkar och kan sitta framför bt samtidigt.
Nides: Låter kul med danskurs. Jag kommer förmodligen lite senare än 1700. Måste hinna med några korta ärenden innan.
Idag när jag loggade in på Ica såg jag att det var uppdaterat med mitt nya namn. Så nu har jag beställt ett nytt kort.
Hej igen tjejer!
Tänkte ev anlita henne med tårtorna till bröllopet. Gillade också Carmas tårta, men vill kolla pris på tårtbakelser!
Carma: tack för telefonnumret!
Förresten, är det nån som har några foton på Carmas tårta? Vill gärna visa sambon...
Addiz: Jag ska prata med min kusin som fotade att hon fixar och släpper en sådan bild till mig så kan jag maila dig. Annars så har Frujj också en bild.
nån som vill åka till sydafrika i november. fick ett kanonerbjudande genom en väninna idag
Abbe: Du har mail! Jag hittade fyra bilder som M hade gömt på ett smart ställe.
tack snälla söta Linum
Addiz: jag mailar över tårtbild senare ikväll.. när jag utfodrat alla hungriga ungar här...
Hoppas ni har trevigt på fikan, kanonväder ute ju, hoppas ni kan sitta på uteservering?
Nu har vi kommit hem från babysimmen och alla barn vrålar "maaaaaaaaaaaaaat!!!"
så jag får väl ge mig...
Addiz du har mail