• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    hej igen allesammans!!

    Nu är jag tillbaka efter en sväng hos farbror doktorn och jag kan inte annat än att le åt eländet

    Jag vet inte ens vart jag ska börja... Iaf, efter att jag bröt tårna i nov så har väl jag typ snebelastat eftersom att det varit lättare att gå då och det har gjort att foten blivit såpass överbelastad och uttröttad att jag fått en spricka i ett ben. *ASGARVAR* Så det är inte konstigt att det gör så ont!
    Och det blir liksom aldrig bättre eftersom att jag går och står hela dagarna så foten får ju aldrig vila. Och, imorgon ska jag iväg och röntga foten och därefter ska det bestämmas vad som ska göras. Om det är en STOR spricka så blir det operation och en skruv i foten annars är det vila och sjukskrivning som gäller i 12 (!) veckor..
    Just nu sitter jag och gapskrattar åt allt - känns ju helbisarrt detta.......

  • MissPhoenix

    utmattningsfraktur kallade han det, ungefär som när broar spricker sa han

    TEzz- ni kommer att ha det såååå underbart!!! Avundsjuk!!

  • Puman-prinsen

    MissPhoenix - Tur i oturen är ju att du slipper din chef i 12 veckor om du är sjukskriven...

    Försöker hitta det positiva i allt

  • MissPhoenix

    Puman - absolut... den enda nackdelen är väl att jag fortfarande bara är provanställd!! I ca 20dagar till......

  • Puman-prinsen

    Fast om du skulle bli skulle bli sjukskriven säg 3 dagar innan.. så kan han väl inte säga upp dig om han inte får tag på dig

  • FredagenDen13

    *jublar lite lätt*

    Vi får hittelön på jobbet om vi hittar nya säljare som blir anställda.
    Å häromdagen blev en vän till mig anställd.
    DET tycker vi om!

  • Puman-prinsen

    Trevligt! Vet inte varför jag fick för mig att du jobbade med din man?

  • MissPhoenix

    Fredag - maila mig!! Jag behöver nytt jobb och är en grym säljare...och du vil säkert ha hittelön?!

    Puman- nej han får inte lov att sparka mig för sjukskrivning men han kan lika gärna hitta på att min tjänst inte behövs.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4