Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
TezzAmore - Vad skönt att få åka på bröllopsresa nära efter bröllopet.
Då kommer ni gå på moln ännu längre!!!
Önskar er en underbar resa..
Tack! håller med tummarna
Nides - Bra att det löste sig iafall.
Lykke - så fin du var!! helt underbart! Sååå vackra - vill se mer!
Idag kom den slutklippta och redigerade filmen från bröllopet på ca 1,5timmar och alla foton. Både redigerade och oredigerade. Ca 3500 bilder!! Shit va hon tagit foton. Jag har varit helt omedveten om kameran hela kvällen - det enda jag vet att hon tagit är ju på oss vi havet. Herregud! Vi fick även alla originalband med det som inte kom med på slutfilmen - ca 6 timmars filmande från filmaren och ca 3timmar från min bror. Så ikväll är det movietime!
jösses så många bilder. Hoppas vi får tillfälle att kolla på dem. Vi kanske skall göra 26 oktober till stora bildvisardagen???
Lykke- sjukt mycket bilder är det. Fast, jag tror ju absolut inte att alla är på oss. Många är nog på gästerna och dylikt.
En storbildvisar dag hade varit roligt. Annars tror jag det var carma jag pratade som sa att man kanske skulle ta en fika hemma hos var och en då dom fick visa sina bilder och film m.m....
Så vi får mååååånga tilfällen till att fika!
ja det var en kanonbra idé. en visardag hos varje. jag säger bara- välkommen hem till mig!!!!
Nu lämnar jag er - ska till ortopeden för min knäppa fot som inte vill bli bra.
Fick ju tokont i foten veckan innan bröllopet och det släpper inte. Vet inte vad det är...
hej hej
och till mig...
MissPhoenix - Guudd vad många bilder!! Men det är bara bra Lovar att det kommer att kännas konstigt att titta på sig själv och allt som hände på bröllopsdan.
Vi gjorde det i söndags och det var som att titta på ett annat par som gifte sig, fast dom såg ut som oss .. hahahah
Det med att ta en fika hemma hos var och en så man fick visa sina bilder och film m.m....
Låter som ett toppen förslag
Lykke: 27:e oktober ska det va!! Bara så att ingen läser fel och bokar upp sig på fel dag!
Miss: Hoppas de får ordning på foten!
Fikadag hemma hos var och en tycker jag låter som en kanon idé!!!
hihi, nu harjag precis köpt biljetter till Universal studios i Hollywood!