Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
godmorgon tjejer..
Hoppas att alla mår bra o så...
Lätt panikslagen är jag.. Aaaaaaaaaaaah
Det kanske regnar på lördag...:(
god morgon
sista lediga dagen innan det är tillbaka till vardagen igen. Idag skall jag sanera hemmet- nu har alla gäster åkt hem
Nides- kollade SMHI, inget regn men moln enligt deras prognos
Snuffsan- restaurangtips. Utflyktsrestauranger som jag gillar
Tullhuset på Hönö www.tullhuset.se
Aludden i Lerum www.aludden.se
Godmorgon
Har sovit gott, men är allt lite seg. Känns att jag var och klättrade i träd igår och sågade grenar. Men det var riktigt roligt att såga bort grenar. Fick verkligen hejda mig så vi inte tar för mycket. Är det någon som är sugen på hemmagjorda äpplen så säg till. Vi har gott om dem.
jag kommer gärna o hämtar äpplen. vi har inga alls iår. Hemgjort äpplemos är har ju smaker i en annan dimenssion är sådatn man köper på ICA
förresten carma... jag kommer gärna o hjälper till med vinskörden. Jag kan trampa druvorna
lykke: Är hemma ikväll. Eventuellt åker jag förbi någonstans där man kan köpa burkar och silduk. Tror att min gamla försvann i flytten.
Nides: Både smhi och tv4 väder visar molnigt med uppehåll. Håller tummarna jättehårt för er. Vill ni låna tälten? Vindförhållanden har jag inte kollat förståss.
lykke: Du är välkommen att trampa vindruvor. Vi kan dela på vinet som blir av tre klasar. En liten smutt var borde det väl ändå bli.
Kom ju på att du inte kör bil. Om jag åker och handlar kan jag kanske ta vägen om dig och lämna av lite äpplen. Vi kan höras av senare under dagen om det.
i kväll skall jag på förfest inför nästa helgs kalas. Jag vet , men våra kvartersfester är lite avancerade Men vi kan komma förbi i helgen kanske?
lykke: Helgen blir bra. Förutom Nides vigsel har jag planerat att vara hemma och städa och fixa med äpplena.
vi med. Nides vigsel, kolla in en kompis nya lägenhet och stäa.