• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Hej tjejer!

Tillbaka igen Hade världens längsta intervju igår (2timmar)! Det gick iafall bra och det känns som ett ställe som jag skulle trivas på.

Sen blev det hela vägen till Ullared..
    Jo det blev en del slantar som försvann där Köptes mest till lilltjejen men blev även en ny lampa till köket, nya tavlor till köket och lite gardinner.

MissPhoenix - Helt klart värt en runda. Lider verkligen med dig och din situation på jobbet.

Bauti - Ut med det gamla och in med det nya

Carma07 - Äppelpaj, äpplemos, äpplesaft, äpplekaka, kanderade äpplen... Listan kan bli lång

Nides - Håller tummarna för er! Strålande sol är beställd..

• FredagenDen13

Godmorgon tjejer!

Puman:
    Åh vad roligt att det gick bra på intervjun.
    När skall du höra ifrån dem igen?

Vi har Ullared inplanerad första helgen i oktober... bäst att börja spara redan nu!

Nides:
    Såklart det blir fint väder på lördag.
    Jag har redan pratat med vädergudarna om det!

• Nides

Tack tjejer...
    Sitter med sista pillet med festprogrammet. Vill nån vänlig själ rätta mina gästpresentationer sen?? Pretty please!

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Vilken dag som helst! Tjänster är redan ledig...

Det är ändå helt otroligt hur mycket man får för pengarna! Vi planerar att åka igen innan jul.
    Barbie dockor och sånt hon gillar är nästan 50% billigare än i stan

• Puman-prinsen

Nides - Hur gör ni nu med barnet som kommer?

• Ab fab

Nides- skicka över så skall jag titta. Skall bli jättekul. Linum är grym på att korrekturläsa men hon verkar sova fortfarande

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Är här en kort stund, har tusen grejer att fixa med innan resan! Fatta att imorgon vid denna tiden sitter vi på ett plan till NY?!?!

Linum: Trevlig fika igår, hoppas din blivande fick åtminstonde några timmars sömn!

Carma: Va kul med vindruvorna!! Hehehe!

Puman: Håller tummarna för att det gick bra på intervjun!

Nides: Det stämmer inte med regn på lördag, jag har nämligen ett avtal med vädergudarna och jag har beställt uppehåll!!

Jag vill passa på att skicka massor och ännu fler kramar och pussar på er sötnosar! Ni är verkligen guld värda och jag är så glad att jag träffat er! Ni ska veta att ni finns i mitt hjärta för resten av mitt liv!

Jag kikar in här lite då och då under dagen. Har ju som sagt en del att göra! Bla. packa!!! *Hjälp* Jag som alltid packar för mycket, hahaha!

• Nides

Tack lykke! Jag skickar över de snart...
    Bäst är du! Kram..

Puman: det lungt jag har fixat det! Jag fick bara göra om bordsplaceringen lite

• Ab fab

carma- det är konstvandring runt Aspenäs lördg o söndag 6 konstnärer, en samlingsutställning och fika. Vi skall nog gå på söndagen- häng med om du känner för lite avbrott i äppleskörden

• MissPhoenix

hej hej alla sötisar!!!

Jo, jag är med i facket och jag ringde dom igår. Dom har ju blivit mina polare efter AD - vändan så jag har t.o.m min ombuds mobilnummer Det är ju liksom en fjäder i hatten även för dom. Dom kommer att ringa min chef och begära ut min lön och mina lönespecar (några sådana har jag inte heller fått....) Sen får vi se vad som händer. Han är iaf inte här idag. Och det är så skönt.
    jag både vill och inte vill ha ett jobb som jag kan. Ni alla vet ju vad jag "Är" för något.

Det är lite jobbigt med tiderna när man har familj känner jag. Det var aldrig några problem när det bara var jag och J eller när jag var singel men nu är det segt. Jag är hemma efter 20 på kvällarna och familjebiten och det sociala livet blir lidande. Mitt sociala liv är liksom mitt skitjobb! Så ett välbetalt, roligt 7-16 jobb!! Någon som har ett sådant på lager?!? *fniss*

Tezz - trodde du åkte idag och blev arg på mig själv som inte hann önska trevlig resa *puh*

Lykke - ska genast kika på bilderna!

Nides- tid och plats för lördagens event?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4