• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    håller tummarna för jobbet Puman

    Nides- njut av fjärilarna.

    ja vinden tog i rejält. fast jag var bara glad över att det inte regnade. Vi pratade om att läsa löftena i mikrofonen men det kändes mer nära att bara läsa till varandra. Så vi skrev dem i programmet istället

  • Bauti

    Tack för alla omtankar, dom värmer.
    Känner mig som en gnällig kärring, men när man är gift så kanske man automatiskt går över till kärring stadiet???

    Lycka till Puman *håller tummarna*

  • FredagenDen13

    Puman:
    Lycka till tjejen!
    Å ta det lugnt på Ullared!

  • FredagenDen13

    Bauti:
    Det tänkte jag roa mig efter jobbet.
    Dax att packa ner alla sommarkläder.
    Det var 2,5 grader i morse kl 6, när jag skulle ut på min morgon promenad.
    Mössa & vantarna var på!

  • Carma07

    bauti: Bara du inte går in i väggen.

    lykke: Det gjorde inget att man inte hörde er, man kunde känna värmen och kärleken mellan er ändå.

  • Carma07

    Vi hade också 2 grader hemma i morse. Vi fick skrapa rutorna på bilen. Det har jag aldrig gjort i augusti förut. Men även om det är trist att inte augusti är slut ännu så är det en underbar höstdag ute idag.

  • MissPhoenix

    Hej alla sötnosar!

    Har inte varit här sen i fredags men på jobbet är det fullkomlig kaos. Chefen kom tillbaka efter 3veckors semester igår och han och brattis betedde sig som små snorvalpar inne på kontoret och hade hemlisar och smög med saker. Värsta dagis nivån!
    DEssutom var chefen extremt nonchalant och pratade knappt med en - herregud, han frågade inte ens hur det hade varit när han varit borta eller hur vi mådde....
    När emma frågade om han haft en bra semester kollade han konstigt på henne och svarade : öööh ja?!?!

    Hursomhelst - jag blir nog tyvärr inte långvarig här - får panik snart! Men, jag säger inte upp mig förrän jag fått ett annat jobb. Dessutom har lönen inte kommit ännu... *suck*
    Kanske snart dags för ännu en vända till AD?? *fniss*

    Tezz och Lykke - så ledsen att jag missade era vigslar. Lilleman var helt knäpp den dagen och hade i princip inte sovit någonting och bara levde runt och rövade och jag kände att jag inte kunde ha med mig honom. Hoppas att ni hade en underbar dag ändå - utan mig. Vill se kort. Har sett Tezz och ni var såååå vackar!

  • MissPhoenix

    har skummat igenom tråden lite grann och kan konstatera följande:

    * krya på dig bauti!!

    * Nicke - jogga käken *fniss* skrattar högt åt tanken.

    * Puman - lycka till på intervjun och kolla om det finns mycket i ullared. Är sugen på en runda dit!

  • Bauti

    Då var kläderna rensade. Det blev tre svarta sopsäckar
    Jag har kvar att rensa skorna....
    Dom är svåra att skiljas från *snyfffffft*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4