• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes fru

    Linum: Jag fick ett program, ska bl a "jogga" med underkäken o trycka upp o ner med handen som motstånd.. *fniss*
    Ska sitta på jobbet o hänga med underkäken.. haha tänk om nån kommer in på rummet precis när jag sitter där o joggar.. dom kommer tro jag är knas

  • Puman-prinsen

    Nickes fru - Låter väldigt ansträngande med käkgympa! Hahaha...

    Snart är det dags att åka hem!

    Ha det så bra så länge tjejer

  • Nickes fru

    Tezz: Du kan väl slå mig en pling om du åker till din mamma så ska jag se till att ha bränt en skiva med bilderna till dig då!

  • TezzAmore

    Nickes: Jag tror att jag åker hem till morsan imorgon! Vilken tid är du hemma från jobbet?

  • Carma07

    Godkväll i stugan.

    Är tillbaka på jobbet och inte haft tid att vara här. Kul att höra från de nyblivna fruarna Tezz och lykke att ni har haft det bra.

    Jag hade planerat att plocka äpplen ikväll när jag kom hem, men vädret tyckte annorlunda. Får göra ett nytt försök till imorgon.

    Nides: Väderrapporterna på baksidan av GP säger att det blir fint väder på lördag. Jag håller tummarna för att det kommer bli så.

    Nickes: Visste inte att man kunde käkjogga. Himla lustigt!! Hoppas att det hjälper iaf så du slipper besvär och ont.

  • Ab fab

    mornings
    sol o klar luft i Bohuslän. Nu börjar lugnet komma tillbaka i kroppen.I dag far vi hem men är lediga i morgon också, sen blir det som vanligt igen

    Carma- hur hade ni det i Varberg?
    Nickes- käkjogging

  • Puman-prinsen

    God morgon tjejer!

    Idag ska jag på jobb intervju

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4