• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

God morgon tjejer!

Sitter här nu, som så många ggr förr, och känner mig alldells darrig, gråtfärdig, glad, ledsen och lycklig! Hur kan man ha sååå blandade känslor efter en sån perfekt kväll?

Lykke: Hoppas att du hade en helt underbar dag och natt! Mina tankar vandrade iväg till dig många ggr. under kvällen!

Så, nu sitter man alltså här och slipper plocka av sig sin vigsel ring. Det känns konstigt att helt plötsligt inte behöva bry sig om det dyker upp en finne på näsan, att inte behöva känna sig stressad för man måste köpa det och det och det....

Tack så otroligt mycket mina kära underbara BT vänner! Jag hade aldrig klarat att ordna en nått sånt här utan er underbara hjälp! Ni är guld värda, eller diamant tom!!

Jag har sovit tre timmar inatt (läs imorse) Vaknade nu och kunde helt enkelt inte somna om. Känner att jag behöver sysselsätta mig med något för att hålla tomheten och tårarna borta. (fast de kommer ändå) Jag är så lycklig! Alla var så himla glada och fina och allt var perfekt! Ja, Förrutom att jag efter middagen råkade spilla ut ett helt glas rödvin rakt över min klänning och mina skor!!!! Det mesta gick bort på klänningen, förrutom på broderiet och skorna får jag väl färga om. Jag dansade hela natten lång med mina bruna kilklacksskor! Hahaha!

Tack återigen tjejer för allt, ni är bäst! Ska verkligen bli kul att träffas igen på ettårs dagen!

• Ab fab

ZGod morgon fru Tezz. Vilken dag!!!! Jag lovar att återkomma med mer utförlig beskrivning.

tack snälla ni som kom igår. Jag var si i spinn att jag inte uppfattade alla, men ni om någon vet tror jag. Vi blev utslängda 02- då var nästa alla kvar. Träningsvärk i hälsenorna efter att ha headbangat till hårdrock o hoppat till Ebba Gröns 800 grader... R o jag vandrade hemmåt i natten lyckliga o glada o stolta. Somnade 03 o vaknade 07.... Nu väntar brunch o sen bir det Tjörn. O jag måste skriva dagbok över dessa fyra dagar av totalt förvirring o så mycket intryck

• Linum

Hej tezz & lykke

Hoppas att ni hade varsin überunderbar kväll igår! Ha det så gott på era resor.

• Carma07

Hej nyblivna fruar.

Ni var så himla fina igår båda två och det var så roligt att få vara med vid vigslarna. Ha jättebra på era resor så ses vi när ni kommer hem.

• Ab fab

Tack

O snälla söta rara Linum- tack för musiken! Allt var så bra. Synd att du inte coachade kören också... då hade ju de varit perfekta de med

• TezzAmore

Tack tjejer!

Jag vill här göra en liten efterlysning... Jag undrar om någon som var med igår på vår vigsel tog kort? Jag skulle väldigt gärna vilja se ett kort från igår i kyrkan, för allt är ett endaste virrvarr!

*puss på nosen på alla sötnosar*

Många kramar till er från en psykiskt bakfull Tez!

• Bauti

Hej alla fruar och ni som e kvar *hihi*

Tezz, den kännslan e normal. Jag hadde själv den.
    Men idag är det lipdag. Bara gråter. Ingen aning varför??
    Måste vara bröllopsfebern som släpper??

• Bauti

Jo, kanske är det separationsångesten som sätter in. Jag har nämligen bestämt mig för att rensa min garderob på alla kläder som bara hänger där och ger mig ångest för att dom inte passar.
    Jag skall göra mig av med dom kläder som jag inte kommer i, och bara se framåt nu.
    Går jag ner så köper jag nytt då.
    Garderoben kommer bli tom. Men min syster desto gladare
    Jag har ju faktiskt börjat ett nytt liv då jag gifte mig. Ett liv TILLSAMMANS med min älskling.

• TezzAmore

Bauti: Så du vart okså lite deppig och lycklig dagen efteråt?

• Bauti

Tezz
    Japp, glad att det var över men samtidigt ledsen????
    Hur knepig kännsla som hellst.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4