• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    God morgon tjejer!

    Carma07: GRATTIS GRATTIS!
    Vilka fina bilder.
    Vilken tur ni hade med vädret!


    Nu är det inte många tjejer som kvar som skall som vandra fram mot altaret...

  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Lykke: Hur känns det? Jag vandrade fram på små fluffiga moln imorse!

    Idag och imorgon ska jag ha en tjej här för upplärning så jag kommer inte kunna hänga här! Fick en liten lätt hjärtinfark imorse dock, när hon säger att hon bara är bokad från i måndag! Jag går ju på semester på torsdag!!! Fast så ringde jag till chefen och det löste sig, men ändå!

    Ha en trevlig dag tjejer, KRAM!!!!

  • Ab fab

    Jag känner mig faktiskt lugn. Efter möhippa o äktenskapsförord och den kaosen runt det så känner jag mig lugn o harmonsik. Nu skall jag bara få fason på vädergudaren (annars skickar jag blivande svärmor på dem*s*)

  • FredagenDen13

    Ja just det, det är inte många dagar kvar för lykke & Tezz.
    Jag hoppas verkligen jag kan komma på era bröllop på lördag!

    Hur känns det?
    Har det mesta fallit på plats?

  • Bauti

    God morgon!!!

    Lykke
    Jag har redan varit på ditt bröllop i natt. Det var fint och väderguden höll sig till sol.

    Det är helt sjukt vad jag har börjat drömma konstiga saker. Jag tror nog att jag har drömt om varenda ex jag haft.
    Inget man säger till P, hen e väldigt sotis för sådant.

  • Bauti

    Tezz & Lykke (och ni andra som e kvar)

    Ville bara säga att jag ångrar något så grymt att ingen filmade vigseln och det andra.
    Kanske något att tänka på?

  • Ab fab

    drömmer en massa o konstiga saker. Inte om bröllop men om allt annat.

    tack bauti för väderdrömmarna. Kollade SMHI- prognosen är tom fredag. O den är så där om man säger så...

  • Bauti

    Gudarna kan ju inte svika oss BT-tjejer nu. Dom har ju alltid varit på våran sida.

    Blää, jag börjar bli sjuk. Ont i halsen och snorig. *måste vara frisk tills lördag*

  • FredagenDen13

    Vi har ju alla haft sådan tur när det kommer till vädret, så självklart kommer gudarna att vara på vår sidag på lördag oxå!!!

  • Puman-prinsen

    Carma07 - Grattis till den nyblivna bruden! Ni var jätte fina!

    TezzAmore - Du kommer vara saknad! Ja nu är det inte långt kvar för Lykke och Tezz!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4