• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

Tezz och lykke: Ni är inne i er bröllopsvecka nu ju. Spännande. Det är dags att knyta tummarna och deala med vädergudarna igen. De tog oss igenom stora prövningar, men visade sig barmhärtiga till slut. Bra dealat av er tjejer.

• MissPhoenix

tezz& lykke - jag och J körde järnet med allt vi hade att göra mån, tis, ons och jag var i fullständig panik - men sen kunde vi bara njuta av varandra och livet tors&fre&lör - vi hade det undebart och var sådär äckligt kära under dom dagarna ...Så där så att alla stör sig på en för att man hånglar överallt *fniss* Vi hade det kanon.....

Vår mardröm var dock att på fredags morgonen så fullkomligt hällregnade det i flera timmar - visst störs inte jag av lite regn men det var värst monsunen Men på vår dag höll det upp!

• Ab fab

Linum- du är vacker i allt! ha på dig precis vad du vill.

Skickat mejl till dig o R. Ang notprogrammet. Skall jag ladda ner det?

• Ab fab

vi räknar med era fantasiska tummar och deras väderpåverkan

• Addiz

Hej tjejer!

Har inte haft en sekund över idag, och inte ser dte bättre ut i em :(

Vi får höras imorgon eller senare ikväll!

*kram på er alla*

• Puman-prinsen

Addiz - Du kommer vara saknad!!

• Linum

Har länge irriterat mig på att mina glasögon "låter". Det knakar i ena skalmen, men man kan ju inte gå in till en optiker och säga: "Hej. Mina glasögon låter". Då får man ju dumhuvudblicken...

Har dock kommit på att det är plastbiten längst bak på skalmen som sitter löst... Skönt att man vet vad det är som är fel så att man inte får en remiss till Psyket

• TezzAmore

Hellu! Swichar förbi! *ler*

• Ab fab

missade Tezz i farten... det var tyst o lugnt idag. jag har drabbats av arbetsmyran

• TezzAmore

*vinkar till Lykke*

Har funderat på att om det nu skulle vara dåligt väder på lördag, var tusan kan man fotas nånstans då?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4