• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

puman - fick tid på g-kliniken där min mamma jobbar. Hon jobbar på nordstan g-klinik. Där tog hennes kollegor iaf mig på allvar, kanske för att dom känner mig? Inte så roligt att gå dit när mammsen jobbar där men jag har inte så mycket val.

lykke- ställlet du går till var/är dit jag brukar gå och där hon sa att jag hade rullande ägg. Så konstigt tycker jag men men.

• Nickes fru

Hallou!!
    Stoooort grattis Carma! Ni var så fina!!

Visst verkar det som om våra BT-tummar gör underverk med vädret?!? Nu får vi knipa dom blåa för Lykke o Tezz på lördag!!

• Nickes fru

Måste fråga en sak, jag vet att nån tog upp det för ett tag sen, men kan någon tipsa om goda parfymer?? Jag skulle vilja ha en "lätt" vardagsparfym som luktar fräscht. Inte nån sån där tung migrän-parfym *huuu*
    Nån som kan ge nåt bra tips?? Jag har haft BossWoman jättelänge nu och börjar tröttna på den. Använder den knappt längre.

• Addiz

Davidoff Cool Water, Woman tycker jag är frisk

• Linum

*vinkar till nickes*

Gucci Rush2 är min favorit.

När man köper ny parfym måste man gå och prova flera olika vid flera olika tillfällen. Parfymer kan lukta jättegott när man sniffar på flaskan och passar kanske inte alls när man får på sig den.

Gå in på Grand Parfymeri på Kungsgatan och be dem hjälpa dig hitta en fruktig, god doft som inte luktar för starkt. Låt bli parfymer med sandelträ, vanilj och mysk - det är starka topp/bottennoter i parfymer som anses "tunga".

• malineva

Är ny på BT.. planerar bröllop nästa år i juni. Träffas ni ofta??

• Addiz

Hej malineva! *vinkar*

Vi träffas väl kanske nångång i månaden... ibland organiserade träffar, ibland bumpar man ihop på stan och ibland träffas vi på någons vigsel :)

• Puman-prinsen

God morgon tjejer!

MissPhoenix - Det är i Nordstan jag har min privat gyn har säker träffat din mamma då.

Nickes fru - Noa och Lancomes är riktigt goa...

malineva - Hej och välkommen!

• Ab fab

God morgon- hej malineva
    Igår gjorde jag menykorten klara o R skrev ut hela tidsschemat. Idag skall vi fixa med noter, matta o så de sista gästpresentationerna. Sen skall jag gå in fixa-mig-självstadiet

Carma- kul att ses igår. Du verkligen strålade!

• FredagenDen13

Morning brudar!

Pigga & vakna idag?

malineva:
    Hej hej!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4