• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

TezzAmore - Blir det ändrade planer den helgen så självklart ställer jag upp!

• Puman-prinsen

Carma försvann?

• MissPhoenix

carma - behöver ni hjälp med något?? Ibland hjälper det att bara få skrika ut det och sen brukar det försvinna.
    jag var inte alls nöjd med min bukett, inte för att jag tyckte dom var fula - buketten var jättefin - men inte alls vad jag beställt.
    Fast, strunt i allt - det viktigaste är ju faktiskt att ni älskar varandra och ska gifta er med varandra.

Linum -skickar på en gång

Tezz - vår fotograf var med hela dagen, från morgonen tills vi åkte....

• Carma07

Tezz: Efter två varmkorvar på stående fot och några tårar... känns det likadant. Problemet är att det känns så himla rörigt här, men jag kan ju knappast slänga ut dem. De har ju trots allt hjälp till lite granna och vissa gör fortfarande. Vill bara att sambon ska komma hem innan jag sticker iväg på mina ärenden så vi kan snacka lite. Känner att tiden bara rinner iväg och att hela bröllopet redan är förstört. (Och jag vet att det _inte_ är det, men det är så det känns nu.)

Just nu ser jag bara fördelar med att flytta till lokalen. Nackdelen med den är att den är urtråkig. Men det är snålblåst och spöregn också.

• Carma07

Nu kommer sambon äntligen. Sista dagen jag kan kalla honom det. Det får vara min ljusglimt för tillfället.

lykke: Har du bestick hemma? Ska få låna några utav värdparet, men utifall att det saknas några stycken? Annars ska vi ha fått ihop vårt porslin.

• MissPhoenix

carma - försök att prata med din m2b en stund innan du åker - kanske hjälper det.
    Och, det är sista dagen du kan säga m2b....

• Ab fab

vi har massor av bestick. hur mycket vill du ha? 18 har jag i vardagsbesticket (Boda Nova)

• Puman-prinsen

Carma07 - Gå en prommenad själv en stund och andas...
    Tezz - var har ni festen?

• Linum

Carma: Kommer du och hämtar kakorna eller ska jag köra dem till bauti eller någon annan som ska komma (som inte bor på andra sidan Sverige ? Har gjort två stycken, men vill du att jag ska göra fler så gör jag det.

Vi kommer inte att kunna komma imorrn, för vi behöver vara i Malmö vid 5-tiden.

• Linum

MissP: Kanon med stolarna! De ser nästan ut som de som finns i lokalen redan, och då slipper vi ju att ha 5 olika sorter!!!! Hur många är det? *slängkyss till missP*

Kan vi låna dem den 6 oktober?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4