• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Puman: Du har ju faktiskt lagstadgad rätt till minst en halvtimmes lunch!! (har för mig att det är 30 )

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Jag vet!! Därför blir jag så irriterad.. Men jag kommer ta det väldigt lugnt idag och bara svara i telefon...

  • Nides

    Carma: Jag vet inte om du fick mitt mail.... Men det är bara o säga till om du behöver hjälp med något.

  • Carma07

    Nides: Förlåt, hade jag inte svarat dig. *skäms* Jag har dig gärna som backup utifall att lykke drabbas av stora darren när hon kommer på att hon har glömt hälften.

  • Carma07

    Linum: Försvann du från tråden? Funderar på om jag ska maila dig eller om du kommer att se mitt svar. Hmm...*klurar lite*

  • Ab fab

    ta med nides för säkerhets skull. bättre att jag är back up

  • Carma07

    lykke: Så kan vi göra.

    Nides: Vill du hjälpa till på lördag?

  • Ab fab

    ja - jag tror att det är tryggare för dig...*s* Jag gråter ju för allt just nu. Jag fixar gärna, det skall bli jättekul att få vara med... men jag undrar om jag är att lita på

  • TezzAmore

    Min sambo satt med bordsplaceringen igår. Jag tjuvkikade på den och blev alldeles förskräckt! Han har ju satt folk helt galet! En som bara pratar engelska tillsammans med en som knappt pratar engelska osv osv... Jisses! Han som satt och kämpade så länge igår... jag vet inte hur jag ska få fram mina åsikter, han har varit lite ehm... grinig på sistonde... igår smågnabbades vi hela kvällen. Jag blev så trött på han så jag sa tom. till honom att jag kan ju iaf. skylla på mensen, va kan du? Hahhahha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4