• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes fru

Nides: Hur gick det med det där mystiska jobbmailet?

Tezz: När är det ni åker till Det Stora Landet i Väster?

• Nickes fru

Skrev ett långt inlägg sen hängde BT upp sig
    *morrar*

• Addiz

lykke: superidé! Jag är på! Pyjamasparty rules! :) Jag har inget annat inbokat den helgen...

• Carma07

MissP: Ohh, vad spännande. Jag håller tummarna för ett positivt resultat.

Var och handlade på Allum ikväll och vem springer jag på om inte Tezz. Det var roligt med en liten "riktig" pratstund.

• Carma07

Pyjamasparty tycker jag låter jätteroligt!! Det vill jag göra.

• Bauti

Jag e med på Hunnebo. *bokar in två dagar direkt*

Carma
    Jag kan baka ett bröd med fetaost, oliver och soltorkade tomater. Det brödet brukar vara en hitt.

Skall samma vända imorgon igen, marstrand.
    Inte så kul med kuling och ösregn.

• Nickes fru

Bauti: Vad gör du på Marstrand? Inte badar iaf väl?? *Skräck i blicken när jag ser det kalla havet*

Pyjamasparty med för mycket vin låter kul! Hoppas bara inte det där i England blir den helgen. Verkar dock som det tyvärr.

• Ab fab

nu ligger jag o pöser på hotell utanför Frankfurt. Sååå tråkigt. Jag längtar hem
    varmt o regnigt, en ensam drink på stan. satt brevid en flygrädd tant på vägen ner som bara sa ojojoj hela tiden o höll min hand....

• Carma07

lykke: Låter trist. Men du är snart hemma igen.

bauti: Hmm. det låter gott. Ska höra med sambon vad han tycker. Återkommer.

Nu måste jag nog sova fastän det är mycket kvar att göra. Just nu är jag mest nöjd med att jag klippte isär några gardinvepor som hängde kvar i huset när vi flyttade hit och - vips - så hade jag dukar som jag tyckte om. Det enda problemet vi har nu (om man bortser från tidsbristen ) är att vi fortfarande inte har glas att dricka baileys ur. Det blir ett problem att lösa. Annars får det bli de plastglasen som Tezz med sambo tipsade mig om. Och sedan står det några glas hemma hos mamma.

• Linum

Carma: Man kan dricka Baileys ur dricksglas. Eller också ställer man fram en flaska med 6 sugrör i så får man dela broderligt!

Om jag bakar idag, kan någon av er komma och hämta det då eller ska vi köra det någonstans?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4