Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
carma! Du har mail!!
Och hej på er alla sötisar...*Har så mycket att berätta men vet inte alls vart jag ska börja
Vi börjar med den mest knepigaste delen i mitt liv... Jobbet!
Kom tillbaka igår efter semestern och min chef är på semester nu. Svinskönt tänker jag, men när jag kommer hit sitter det en extrem 23åring med backslick och gucciloafers och LV-väska på kontoret. Tydligen är det en ny chef till mig. *GAPFLABBAR* Han är numer delägare och ska alltså då bestämma över mig... GAH!
Jag har tooksvårt för sånt! Han har blockerat hela köket med sina prylar, är dryg och tror att han är bäst och dessutom försöker han tala om för mig hur jag ska göra mitt jobb... ÖH!??!?! han har varit här i två veckor?
Jag mååååste härifrån!!! Får panik snart!
Någon som har ett ledigt jobb åt mig någonstans??
Annars är det lite antiklimax hemma - vad ska vi planerna nu liksom??
skriver mer om en stund. Kram på er
jo det var då vi skulle ha träffen. jag tänkte att Hunnebostrand kunde vara ett alternativ för träffen. Pyjamasparty
Hunnebo ligger i Bohuslän
Hej hej....
Nu har jag varit sååå produktiv. Har beställt våra blommor.. hittat mina ljusstakar... och hittade jätte söt brudpar ifrån sia. me happy. :D
Miss P: Har saknat dig. ;)
Lykke: Jippi.. pyjamasparty... :D :D ;)
Nides- va skönt att höra.....
Har en annan hemlis o berätta för er - jag tror att mina rullande ägg på bröllopsnatten fungerade....Vågar knappt säga det högt. Har inte vågat testa heller för den del *nervös*
Är skitnervös men vet inte varför, vi vill ju ha fler barn. Vi vill ha massor av barn men jag är liiivrädd. Antagligen p.g.a alla problem som var innan mario kom men ändå...
Vi hade dessutom inte tänkt försöka aktivt men tänkte att det vore ju trevligt om det blev något på bröllopsnatten, så vi gjorde ett försök - och det verkar banne mig ha fungerat....
shit - får återkomma med resultatet...
lykke- jag är på till hunnebo förresten!
oh grattis miss p!!!
nides - inte grattis än....vet ju inte eftersom jag inte vågar testa *fniss*...är löjlig nervig...
Hunnebo - ja, tack! Låter väldigt bra tycker vi!
Miss P: ohh håller tummarna att det har funkat. När blir stora testardagen?
Sån där efter-allt-planerande-antiklimax kände vi oxå, blev nästan deprimerad för det kändes att "nu är det över" och så regnade det HELA tiden efter vårt bröllop. Men nu är verkligheten (jobbet) tillbaka igen så nu har man inte tid med så mkt ändå. Ska göra tack-kort...
Kul "chef"... såna där får man ju inget förtroende för. Är han typ den riktiga chefens son eller nåt??!?
Hopppas alla har det bra!
Var det imorgon Fru Nibla skulle börja sitt nya jobb?
Såg er diskussion om vigselannonser. Vi har tänkt ha en i GP men tycker det känns mest rätt att skicka tack-korten först och sen ha tidningsannons. Vet inte varför jag fick för mig det men är det knäppt att tänka så? Det kanske inte spelar nån roll??