• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

Tezz: Annars kan du fråga honom om han har pms. Vi blir också lättare irriterade på varandra just nu. Undrar om det har med bröllopsstressen att göra. Så man får se bröllopet som en stor prövning. Klarar man sig fram till altaret och fortfarande vill säga ja så kommer man nog klara mycket.

• Puman-prinsen

TezzAmore - Det behöver faktiskt inte bli helt galet, det kan bli sjukt kul! Gick du och ändrade eller låter du han göra det?

• Nides

Carma: Jag hjälper gärna! :D Säg bara till!

• Carma07

Tack Nides. :-P Då ser jag till att mailet går til dig också.

• Carma07

Nides: Skulle ju göra en pussmun som inte funkade första gången. Har skickat dig ett mail.

• TezzAmore

Carma: Det är nog bröllopsnerver! Jag brukar tänka att klarar vi av detta så kanske vi klarar allt!

Puman: Jag gick aldrig fram och ändrade, men däremot så sitter jag faktiskt och gör en egen bordsplacering nu som jag tänkte lite försiktigt smuggla in i hans planer! *skratt* Man får använda sin kvinnliga list! Få honom att tro att det är hans förslag.... hahahahaha! Nä, så illa är det inte, men jag tänker faktiskt prata lite med honom ikväll!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Annars är det bara att låta han det som han vill..
    Jag la jätte tid på bordsplacering men några av våra gäster byta plaster ändå.

Riktigt oförskämt tycker jag! Måste bara påpeka att det inte var nån från min sida.

• Linum

Carma: Jag försvann till Maxi en stund

Ska jag baka 2 sockerkakor och chokladmuffins? Fixar det imorrn i så fall.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4