• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

FredagenDen13 - Oj! det var ju bra.. I Gp kostar det ca 1000kr, finns dyrare med...

• FredagenDen13

Å i Phs hemtidning 250:- eller 500:-
    Ibland kan det vara en fördel att man kommer från landet!

• TezzAmore

Ja, i GP är det hutlösa priser!

• Ab fab

en sådan införbröllopet annons kostar 400kr i GP

• TezzAmore

Lykke, Puman: Ni har fått mail me listan!

• Carma07

Godmorgon. Eller jag säger nog som Tezz; bara morgon. J***a pisseväder. Men bättre att det regnar idag så det får regna klart. Vi är ju ett besvärligt brudpar och behöver torrt väder fler dagar än lördagen. Imorgon är tanken att vi ska klippa och kratta gräset och det blir lite tungt när det är blött och på fredag kommer tältet redan stå uppe och det kommer att bli en hel del pysslande. Varför skulle just denna sommar bli så dålig?

bauti: Jag som trodde att det tog sån tid för oss bara för att det strulade så, men det tog sina goda fem timmar även igår.

• Puman-prinsen

TezzAmore - Jag vet, jätte dyrt i GP!!

Såg mailet nu ... DU HAR JU FULL KOLL PÅ ALLT TJEJEN!!

• Carma07

Vi har ingen vigselannons utan nöjer oss med den efteråt. Det är väl mer om man har många bekanta som inte kommer på festen eller om man kanske har öppet hus på festen efter middagen.

• TezzAmore

Puman: Det känns inte så! Hahah! Just nu har jag bara massa listor och vet inte riktigt va jag ska göra med dom. *skratt*

• Puman-prinsen

Jag tycker du har full koll!! Upprepa det för dig själv några gånger högt nu...
    Jag har koll!
    Jag har koll!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4