Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Skrev ett meddelande men det försvann.
Nytt försök
Nickes
Jag hjälper en kompis som behöver någon som står i hennes affär, Deisy Design.
När vädret är såhär så kan jag sitta och sticka på min stickning. Inte mycket folk alls på ön då.
Lykke
P skall till tyskland i dag. Han kanske kan svänga förbi och liva upp dig
Linum
Jag kanske kan hämta det. Men jag MÅSTE provsmaka då
*vinkar till bauti*
*vink vink vink vink vink vink vink vink*
Nu har jag ont i handen av allt vinkande
God morgon tjejer!! Trots det regniga vädret...
Känns lite efter nu på morgonen att man drack skumpa igår men trevligt var det iafall.
MissPhoenix - Åååå, håller verkligen tummarna!! Jag hade också "rullande ägg" på bröllopsnatten så jag för vänta och se. Väntar tanten imon...
Jga tänkte samma, först tack kort sen annons. Det jobbiga är att fotografen är sjuk så bilderna är inte klara
Dax att säga tjinixen
Ses ikväll
God morgon tjejer!
Carma: Kul att ses "live"! Sambon tyckte att du såg ganska lugn och samlad ut fastän det bara är några dar kvar!
De där glasen vi pratade om, fanns längst in på 2:a vån. på ÖB i Gamlestan. Skulle det bli nån sista minutenshopping så slipper du leta!
Nickes: Vi åker den 30:e!
Fick lite dåliga nyheter idag. De släktingar i USA som vi skulle bo hos några dagar under resans gång, de har fått ett dödsfall i familjen så det blir ändrade resplaner. Vi vet inte riktigt var vi ska ta vägen. Det är 4 dagar som vi måste fylla. Vi har hyrbil då så vi får väl åka omkring lite. Tråkigt att höra iaf. att deras son gått bort... sist sambon jobbade i USA och skulle hälsa på dom så gick frun igenom en stor operation, så det blev inget besök då heller...
Bauti - Har du börjat jobba i en butik? gud vad kul!!
Hej tjejer!
Tycker Hunnebo låter som en jätterolig idé, men jag kan tyvärr inte säga ja eller nej förrän vi närmar oss.
MissP:
Jag väntar med spänning på att få höra om det blev ett + eller inte!
TezzAmore - Aaa det var tråkiga nyheter...