• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    God morgon eller vad det nu är.

    Vi har varit i komunhuset o lämnat in pappren för vigsel. När man gifter sig borgerligt gör man så istället.

    Igår satt en väninna o jag på SOHO, drack vin o pratade. Vi satt i solstolar under glastak när regnet öste ner

    var på >Södra vägens glasmästeri o kollade. Massor av smycken o grejer till bra rea-priser. Sen handlade jag lite grejer att pyssla med. Skall göra band till blommorna med pärlor- jag har ju en massa sötvattenspärlor kvar som kunde vara kul att få användning av.

  • MissPhoenix

    tezz- kan du inte lära den nya tjejen att surfa på BT????

    Ang korsetten, på tradera fanns den i storlekarna från XS -3XL..... jag beställde i L och hoppas bara att den passar

  • MissPhoenix

    *Lykke - visst är det mysigt att sitta ute när det regnar (fast, under tak!!!!)
    Det är ju inte särskilt kallt ute, vilket iof är ganska gott trots att det regnar..

  • Ab fab

    Bauti o Nides- grattis. Va duktiga ni är.

    Tezz- hmmm nya tjejen får genast introduceras i BT-världen. Vi kan ju inte klara oss utan dig.

  • TezzAmore

    MissP: Jag provade olika storlekar, men det funkade helt enkelt inte på mig. Jag är smal över ryggen (stl 70 i bh) och gigantiskt över bysten och den kombinationen är tydligen svår att hitta nått till... Du är lite mer "normal"formad och då kommer den säker att sitta jättebra! Fast det krävs lite tålamod att snöra den bara, så ha gott om tid!

    Va gulliga ni är! Så ni kommer sakna mig? *ler*

    Fast jag tror inte att jag indtroducerar henne för BT, tänk om ni gillar henne mer än mig?

  • bauti

    MissP
    Man skall beställa i en storlek minder än man har. Jag beställde först en i min egen storlek men den kanade ner runt höften. Men det gjorde inget, sålde den på nätet för det dubbla sedan

  • Linum

    MissP: Har lyssnat på Ti Amo. Den går i en taktart som gör att man KAN dansa vals, men det går ganska fort. Ta inte tre steg utan två i valsne, så funkar det.

  • TezzAmore

    Vi ska ta en danslektion idag! Ska bli så intressant! Hoppas att det är en duktig lärare som verkligen vet hur man gör om två kylskåp till två graciösa svanar! Nån som vet vad man har för skor att dansa i? Jag har med mig mina gympaskor och sambon sina finskor... har för tusan aldrig tagit danslektion förrut och har ingen aning om vad man har på fötterna!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4