• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

    God morgon tjejer!

    Fint väder idag (imorgon ska det tydligen regna igen =( ) så jag funderar på att sluta lite tidigare....

  • Ab fab

    WOW inget regn idag. Jag hade tom solglasögon på mig på tåget

    Klart vi måste träffas efteråt. Hur skall jag klara mig utan er?

  • Linum

    Ja, det är väl klart att vi måste fortsätta träffas! Vi ska ju åka till Öland på spa nästa vår

  • Nides

    Hej tjejer....

    Oj va mycket ni har skrivit igen.
    Klart att vi ska träffas efteråt. :) Vi kanske få häng apå familjeliv istället.

    Tezz: Kan du maila kartan till Sömmerskan till mig sen. Jag ska dit imorgon ju. Är så nervös. Förresten tar hon timpris?
    Jag är lite orolig att det ska bli för dyrt.

    Bauti: Hade du inte lite förslag till mig om sömmerskor?!?!?! :D

    Förresten så tyckte J att det var så skoj o träffa Er alla. Hans ord:" De var ju trevliga!!!" hahhaaha va trodde du sa jag. hahahhaha

  • Ab fab

    Ja det ser jag fram emot. Var på Öland ligger det?

    Hu vad jag är trött idag. Min kropp är inställd på semester och vill inte vara med just nu.

    Slappade igår- tvättade o röjde efter svärföräldrarna. Dödade sniglar som vanligt o sen blev det deckare på TV. Rätt mysigt att kura i TV-soffan.

    jag började måla pinnarna till bordsdekorationerna. Det blev snyggt med brunt men däremot var de svåra att såga av så de får nog bli grillspetsspetsarna kvar i alla fall

  • Ab fab

    Jag försökte med tång o då flisade de sig. Såga blev samma resultat. De är lite för tjocka för att bara kunna klippa av med sax tyvärr men jag skall kolla om det finns en gammal större sax hemma. tack för tipset

  • Puman-prinsen

    God morgon brudar!
    Va knappt inne igår, hade en del att göra på jobbet och sen så hade jag glömt bort en grej som skulle med i festprogrammet som jag fick ordna med.

    Sen i helgen så har min kära mor upprepat tusen gånger att det BARA är 3 veckor kvar att vi måste göra klart allt. Igår när jag låg i badet så ringde hon med och snackade i 30 min om allt som måste fixas!
    Blev helt uppstressad av henne och hennes upprepning om att det bara var 3 veckor kvar
    Själva tycker vi att vi ligger bra till men fortsätter hon så här så kommer säkert paniken till mig.

    En "bröllopsvisning" låter hur kul som helst Det är jag gärna med på..

    Det ser rätt öppet för mig i nästan vecka för en fika som det ser ut nu, så gärna

  • Linum

    Nides: Min tärna har köpt ett spa och pensionat söder om Färjestaden (brofästet) på Öland. Om hon har fått ordning på det till nästa år så blir det lillsemester där. Hon driver en hästgård också och föder upp Islandshästar, så det finns möjlighet till att rida mycket också!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4