• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Nickes: Kolla inkorgen!

Ja.... fika!! Jag jobbar hela sommaren... är bara ledig månd och tisd nästa vecka... när kan ni andra? Fika på stan?

• MissPhoenix

Dyker in och hör ordet FIKA!!!! Jag vill......utan svärmor och massa annat denna gången. Bara en skön fika!!!

• Nickes fru

Jag tänkte på det förut, sen när alla är gifta så får vi väl ha nån slags "bröllopsvisning" eller vad man ska kalla det, att vi träffas hos var och en och kollar på foton och filmer och så! Det hade varit kul!!

• MissPhoenix

Nicke - tänkte också på det förrut idag, det hade varit skoj. För, jag hoppas verkligen inte att umgänget dör ut när alla är gängade sen...

• TezzAmore

Miss P och Nickes: Jag hoppas också på att inte umgänget dör ut efter att alla har sagt JA... Vi får hitta på lite andra roliga saker att göra istället för bröllopssnack. Barnsnack? *fniss* Eller pysselsnack? Eller restaurangsnack? Finns mycket att snacka om!

• MissPhoenix

Tezz- Eller bara allmänt snack om hur livet som gifta blev

• MissPhoenix

usch, har fått en sån hemsk huvudvärk - stress skulle jag tippa på. Svinajobbigt!

• TezzAmore

MissP: Tråkigt, ta ett stort glas vatten och en värktablett!

• TezzAmore

Tjenare... min morsa har blivit gammal! Pratade med henne i telefon i en halvtimme och hon pratade bara krämpor!!! *aaaah*

• MissPhoenix

Tezz- har inga värkisar på jobbet men ett stort glas vatten blev det iaf. Dock funderar jag på om det är en kombo? Stress + sockerabstinens???

Visst är det en ganska skrämmande upptäckt att ens föräldrar är gamla? Såg på foton från bröllopet i lör och insåg att min mamma är gammal. Shit, det har inte slagit mig förrän nu!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4