• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Panik nu!!
    Frisören avbokade precis, hon är sjukskriven och vill inte jobba.

Ang format så skickar jag in min mamma till stan för att köpa det som behövs.

• MissPhoenix

Puman - jag kan hjälpa dig...

neeeeeeeeeeeeeeej, det regnar!!!!

• TezzAmore

Baui: Åh, jag känner ockå för att börja pilla med bordsplaceringen... känns som att det kan bli lite problem... jag bad sambon igår att vi ska göra placeringen själva och inte blanda in hans föräldrar... vi var ju och kikade på lokalen och planera borden i fredags... hans föräldrar (speciellt hans mamma) hade väldiga åsikter om saker och ting... tur att vi inte blandat in dom tidigare i planeringen! Lika bra att göra allt själv så får man det som man villl...

• TezzAmore

Puman: Åh, din stackare!!! Hör med Miss P, hon kan säkert (som hon visserligen skrev) hjälpa dig!!

• MissPhoenix

Och jag har ingen jacka.........

Vi bestämde oss för alternativ nummer 6 igår när det gäller bordsplaceringen.
    Blev ett honnörsbord med fyra tungor. Två lite längre ut med kanterna och två kortare innuti.

• MissPhoenix

Tezz- eftersom jag är ett kontrollfreak så kändes det bäst att göra det själv för att slippa alla andras åsikter

Min mamma erbjöd sig igår att hon och min svägerska kan göra all dukning själv. Oooo nej, sa jag , jag har en vision i huvudet och så ska jag minsann ha det så också.....

• bauti

Vi skall ha ett honnörsbord (rakt) med 6 platser, sedan 5 runda bord framför (som en halv cirkel). Två 10 pers och tre 8 pers.

• bauti

MissP
    Du och jag verkar var lika på den punkten

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Tack så snällt av er!

Ringde min vännina som hade fixat ihop mig med den tjejen och var helt panikslagen över att jag inte har nån till bröllopet.
    Nu har hon ringt runt lite och har fixat med en ny tjej.

Nackdelen är att hon inte kan komma till hotellet utan jag måste till salongen.. pust!
    Men vad ska jag göra? har inte så mycket val nu.
    Ska träffa henne på torsdag.

• MissPhoenix

Bauti - hur många gäster blir det?

Vi ville också haft runda bord men, lokalen har bara raka
    Det är ca 80 gäster och honnörsbordet tar 12st, därefter tar de yttre tungorna 20st var och de inre 16st var. Och, skulle någon oanmäld dyka upp så kan man alltid placera dom vid de lite kortare tungorna.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4