• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

    Sag det Vickan.. men jag hade inte kunnat vara sa vänlig och artig som du, sa jag höll mun!

  • Telemarkgrrl

    Hahaaa, min man berättade just på MSN att när han gick in i sovrummet igår kväll så hade jag skrikit "WAAAAAAAAAHHHH!" jättehögt så att han nästan hade kissat på sig. Sen hade jag sagt "Jag tyckte att det var nån som kom in!" varpå min man hade sagt "Ja, det är ju jag som kommer in nu för att lägga mig". Då hade jag svarat "Jaha, så det är ingen fara då?". :D:D

    Ja, kära nån vad stackarn får stå ut med. Själv minns jag ingenting. :)

  • Telemarkgrrl

    Fniss, fniss, ja, det börjar bli dags för mer semester tycker jag. Semester utan mamma. :D

    Grattis till Omsans M och till Muffins!

  • viktualia

    Blärk!

    Jobbade till 19, kom hem 20.45. Har just ätit, var VRÅLhungrig... och när jag la in kvällens middag på viktklubb så var det på tok för mycket...

    Är grymt trött och vill egentligen bara slippa det mesta... för mycket jobbjox, för mycket konferensande till helgen och för lite tid att andas...

  • Telemarkgrrl

    Åh, lilla Vickan då, stackars! Stor kram på dig!!!

  • Makens Pela

    Morrn morrn!

    "fredag" idag och det känns underbart!
    Ska ta ett rejält snack med en av mina arbetskamrater idag...alltså ett mindre roligt samtal. Hon anser att jag ska involvera mig mer i de andras arbetsuppgifter då den huvudansvarige blivit sjukskriven och "du har väl ändå inte så mycket att göra" #%##?½½½&%# (censur )

    Det är tur att man ibland kan sätta munkavel på sig själv för hade jag sagt något till henne igår hade det inte kommit ut några konstruktiva ord ur min mun som det förhoppningsvis kommer göra idag!

  • Telemarkgrrl

    Gomorron alla!

    Lycka till, Pela!! Själv är jag konflikträdd och skulle ha hatat att behöva ha ett sånt samtal. Jag skulle nog ha suttit och muttrat och hatat henne i det tysta. :( You go, girl! :)

  • Ms K

    Aaaah - godmorgon brudar!
    Är nu tillbaka från en skithärlig lång-vecka i wien. Blev lite magplask igår att hamna mitt i värsta måndags-måndagen, en riktig svensk gråmåndag inkl jobbångest, men tjoho, jag överlevde

    Och pela: fredag idag? Får jag också ha det tror du? *hoppas*
    Duktiga du som bet ihop, applåder! Vet hur svårt det är Tror nog du sopar mattan med´na idag

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4