• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

Pela: tack, njä, det är inte så kul, men jag lever på närminnet ännu - så några dagar framöver ska nog fungera rätt smärtfritt

Finfint! Ååååh så jag förstår "nästan rycka i örat" !!! Ibland kan jag känna hur det kryper i fingrarna och jag skulle vilja strypa en viss person på jobbet - bara lite lite grann, strypa liiiite bara :-x

• Makens Pela

Ja du MSk, strypa liite är bara förnamnet ibland *s*

• viktualia

Matskedsgumman... fniss fniss... strypa lite... hi hi

Just nu är det ganska lugnt på "pain in the ass"-kollegfronten... de som finns har lugnat ner sig och ingen hemsking har dykt upp. Chefen är ett kapitel för sig förstås, men han har sina goda sidor också....

• viktualia

Och det där med tjockisar - alltså... jag har i alla fall sällan sett märkeskläder i storlekar över 42... nån enstaka gång finns 44 men i stort sett aldrig 46.
    Espirt har numera stora storlekar - men jag vet inte om det riktigt räknas som märke....

Min garderob består i alla fall av många överdelar från Esprit av lätt förklarade skäl!

• Makens Pela

Nje inte finns det mkt snyggt inte i STORlekar. Bara för man är rund (? ) vill man faktiskt inte ha tältliknande saker på sig...nu har det ju blivit en stor förbättring på det området men lite av den känslan får man ju ändå....

• Makens Pela

Nej flickor!

Ni får ha en underbar onsdag! Själv tar ju nu fredagsledig! Kanske orkar jag denna helg som är lång ta mig ut här annars får ni ha en skön helg allihop!

Kram på er!

• Zozo

Naeh jag var vâl nere pa en käck svensk 40-42a i somras men är uppe i en otrevlig 44-46 igen.. Och som Vickan sâger, de flesta butiker tycks köra max 40... HUR kul är det att behöva köpa alla kläder pa H&M...
    Och jag känner mig verkligen som en tjockis just nu.. erkkkk!

• viktualia

Zozo - det måste vara supertrist med så stora skillnader på kort tid!! *stackars*

Själv har jag dragit 46 i kläder VÄLDIGT länge... har överdelar som är 5 år som jag kan ha utan problem...

När jag blir smal ska jag köpa mig nåt snyggt i nåt dyrt märke - mest för att känna att även JAG får ha sådana kläder!!

• Zozo

Äh vickan.. jag är van.. tyvârr... men inte min garderob!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4