• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Hahaha!
    NU har jag läst igenom allt. Va roliga ni är. Påminner mig det jag och Sis snackade om på msn. Kommer du ihåg Sis? *fnissar fortf nu i efterhand*

  • Oms

    sitter o funderar på om jag ska shoppa, hyr film elelr bara sega framför tv o dator tills man o barn kommer hem. maken jobbar och dottern är m kompis o cyklar runt på djurgårn...

    igår var vi ju på 50-års fest som faktiskt var mkt trevlig, vi var hemma vid 3 inatt och då var jg konstigt nog superpigg, haha *viket maken fick erfara;)* och idag var det tänkt att jag skulle ut o shoppa lite, men vet ni, jag har inget intresse whatsoever att smink mig och klä på mig jeans och fixa håret osv, jag har en mysplysh dag idag så degt där m shopping får vara!

    tack Muffinsen och Anne för än mer grattis *sånt här borde man göra jämt - vilken uppmärksamhet, haha*

    nä, nu ska jag nog ta o städa lite, elelr vila kanske, sängen ser oerhört lockande ut;)

    tjingeling

  • MrsO

    *MrsO kikar fram bland flyttkartongerna* Jo, jag har börjat packa... det är ju bara en vecka kvar!!! Men det är MUCHO kvar... Är ganska stressad...

    STORT GRATTIS OMS!!!

    Kramar till alla er andra oxå!

  • nenne78

    yei! mer bebisar! Grattis Omsan!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEHH!!!!

    *chockad av alla nyheter* är det min frånvaro som fixat fertiliteten härinne???

  • nenne78

    jag har shoppat en massa grönsaker. eller de ska väl förhoppnigsvis bli det på vår balkong men nu har jag insett att jag inte har någon jord hemma som jag trodde när jag plockade för mig på handelsträdgården. F*ck. Så jag tröståt allt godis i soffan och slumrade till. Dags att gå in och vaska av sig men fy vad tråkigt det är att blöta ner sig i ett halkigt badkar - JAG VILL HA DUSCH!!! Ska på husvisning imorgon och på onsdag - man skulle fan vara mäklare idag jäkla guldbyxor katsching *mumlar fula ord* Jag FATTAR inte att HELA JÄVLE (MYCKET medveten felstavning)också vill köpa hus JUST NU!

    jaha. Nu är det snart slut på batteri i laptopen också. Lysande. ARRRGHHGHHH!! HAR JAG PMS or WHAT!!?!?!??! JAAAAAa jag erkänner.

    Vickan - jag lovar att ha lugnat ner mig till torsdag. SKOJ SKOJ!!!

    Fan jag var ju nyss på bra humör! *scrollar upp* JAAAAAAAAAA!! WEEEEHHH!!! *blåser i krulltrumpeten* Grattis igen omsan pomsan!!!

  • nenne78

    men vafan är ni alla ute och solar er eller VAD?!?!? JAG är ju här (som allt kretsar kring). Nä, skojar bara.

  • nenne78

    min man är i stockholm. jag har tråkigt. hittar inte shift-knappen, vilket kanske beror på att jag skrek så mycket i mina tidigare inlägg. Stackars er som måste läsa sån dynga och överösas av röda gubbar. Om de ändå var gjorda av vingummi och gick att äta... *smackar och inser att jag redan tryckt i mig hela godispåsen och mår lite illa*

  • viktualia

    Nenne - det är på FREDAG som jag tänkte luncha med dig.. men fniss fniss... du kanske behöver lugna dig redan dagen innan.. hi hi

    Husvisning - vi har inte varit på någon på ett tag. Inga skojiga hus till salu. För stora och då också för dyra är det som finns (förutom taskigt placerade halvruckel...)

    Däremot har jag övningskört idag - baaaa gjorde flera misstag men maken är ju lugnet själv så han förklarade bara lugnt vad som är rätt och fel....

    Snart är det dags för whiskeymarinerad fläskfilé att stekas och serveras med gräddsås, klyftpotatis och sockerärtor - och ett kraftigt rött vin förstås!

    Annars har balkongodlingarna fått nytt liv idag. *älska balkongen*

  • MrsO

    *ASG* Nenne, du är bara för rolig!!!

    Jag vill oxå påta med balkonglådor och piffa till det... men det är ingen idé att börja med sånt finlir nu... det får vänta... till nästa vår/sommar typ...

    Åh, det lät gott Vickan!!! Jag smakar gärna en bit om ni får över... Matlagningen har inte varit så spännande de senaste veckorna... typ makaroner och köttbullar, pizza, kina/thai, kebab, makaroner igen... dvs allt som går FORT, vilket alltför ofta betyder onyttigt... Blä, försöker vara nyttig, men det är så svårt när man är trött och stressad... Det blir väl som förra sommaren... istället för Beach 2006 blev det Bitch 2006

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4