• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

Jaa Tubbies - jag skulle så gärna vilja säga att så här gör man och det fungerar på alla men tyvärr, jag har inte prövat ngt alls, hann ju inte ens få en riktigt mens efter att ha slutat m mina piller så jag visste inte ens när jag hade ägglossning (eller nja, ja antog ett datum men inte mer än så)

Har inte hunnit smälta det själv ännu, på BM fåga de om jag hade regelbunden mens...

Jaa sa ja, m p-piller ja. "men hur var det innan du åt p-piller?" ja jag började ju m p-piller när jag var 16 pga oregelbunden men och dålig hy, sen åt jag tills de tog slut, hade ett uppehåll på 2 veckor och blev gravid. sen samma dag jag slutade amma dottern började jag igen och har ätit sen dess - så sorry jag vet inte om jag har regelbunden mens eller ej. Hon tittade lite konstigt på mig och sa att du kommer nog vara fertil länge så tänk på att skydda dig framöver...

så svaret på frågan, jag är tydligen inte "normal" borde inte vara förvånad mamma hade lika lätt hon och de ha de fullt sjå med att inte försöka bli gravida. ska helt klart ha en ordentlig föreläsning för min dotter när hon blir ngt äldre - vill inte att hon kommer hem som 17-åring och är gravid efter att ha haft sex en gång eller så!

• Oms

vickan - nja jag frågade dig inte om alkoholfria viner. utan vi drack det på jobbet hela gänget i torsdags då det vinet var godare än det med alkohol i, jag hade nog kunnat tagit en mun av det vanliga vinet oxå för syns skull om det hade behövts. ingen misstänkte ngt då jag inte är känd för att dricka alkhol ändå som tur är;)

men visst, det alkholfria vinet var gott coh det är helt klart det som ska inhandlas, undrar om jag inte ska köpa en flaska att ha hemma?

• Oms

Tack för alla Grattiskramar! känns nästan som om man fyller år;)

och Zoz - jag vet oxå massor av underbara december barn, maken har 4 riktigt nära vänner och 3 av de är födda i december (Skyttar hela högen) så han e nöjd m "valet" av månad:)

• viktualia

Omsan - fniss... tjaaa enligt en statistisk normalfördelningskurva - som vi människor är fördelade över vad gäller i stort sett allt - så måste det ju finnas både överfertila och underfertila...

Undrar vilket gäng undertecknad hör till????

• Sister of the Night

Åh Omsan, GRATTIS!! :) :) :) *skickar en varm kram*

Vad ROLIGT för er!! Härligt! Ja, jag minns ju något om att ni var inne på den linjen... ;)

Men seså - *till ordningen;) :D* vi talar Skyttbarn här, väl? *blink blink*

• Sister of the Night

Du hade redan skrivit... Men det beror ju lite på, förstås. Talar vi Julaftonsbarn eller tiiiiiidigt adventsbarn?

• Sister of the Night

*redan skrivit om Skyttar alltså.... :D

• Oms

Men sis - jag skrev ju att BF = beräknad födelse är runt 10 dec. detta är dock bara en beräkning och vi får väl se vad farbror doktorn säger vid undersökningen nästa vecka - i vilket fall lutar det åt en skytt *vilkas egenskaper vi har diskuterat om jag inte missminner mig;)*

• Makens Pela

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS Omsan!
    Oj vad skoj! Vad glad jag blir för er skull.
    Å du, berätta i tid för din dotter hur lätt det kan vara, du vet aldrig när hon börjar..*s* Förhoppningsvis senare än förr *eeh, eller hur det där nu blev*

• Sister of the Night

Omsan

Ja, du ser så snurrig jag är...!! :o :o :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4