• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Sister of the Night

    Vickan

    *kvidgarv* :D :D :D :D :D *snörf snörf* :D :D :D :D :D

  • Zozo

    Nej usch! Och TRE ganger som min bror sa (vi är tre ssykon..)

  • viktualia

    fniss fniss...

    det blev lite hederligt sexprat istället för fredagspartaj...

    har SÅ ont i skallen och vill bara hem till en schysst drink och sen sova... men här sitter jag och jobbar.. och lär hålla på till kl 17 om inte längre....

  • Telemarkgrrl

    Sis - du kan skicka mina allra varmaste hälsningar till din sambo! Jag förstår PRECIS hur han känner det.

    Åååååh, ett ex till mig berättade en gång att hans mamma hade berättat för honom att dom (mamman och pappan) hade ett sånt fantastiskt sexliv och att pappan brukade bära omkring på mamman så att dom provade olika rum. :o:o:o Men KÄRA NÅN hur kan någon endaste mamma i hela världen tro att ens son vill veta något sånt?! Har folk inga spärrar?! Jag kunde inte se mina svärföräldrar i ögonen efter det.

  • Sister of the Night

    Själv är jag hemma redan... *tycker lite synd om Vickan*

    Zozo
    3 ggr :D

  • Sister of the Night

    Tellis

    :D :D :D Först måste jag ju liksom erkänna att jag tagit upp saken i Tråden *fnissar*

    Så fort jag mutat honom tillräckligt så.... eller kanske kan framföra hälsningen medan han sover...?
    Haha, för det är ju ingen direkt lysande idé att PÅMINNA honom om eländet!! :D :D :D :D

  • MuffinsTönt

    :o
    GRATTIIIS!

    :D:D:D:D

    Shit va kul!!!Hoppas du stannar kvar nu. dem andra gravisarna försvann. :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4