• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Tänk att man aldrig kan lämna er ensamma

    Grattis Rystall till 2200.

    Jag får väl vara nöjd med 2202 så länge.

  • janos

    Grattis Rystall. Bra kämpat!

    Vilken tråkig attityd det verkar vara på ditt jobb. Hoppas att det löser sig för er

  • Hilde

    Rystall om du betalar nu, så kan ju jag föra över pengar till dig innan. då slipper du ligga ute med pengarna.

    Vad var det föresten kalaset skulle kosta?

    Jag beställde biljetterna först idag. Jag kommer att ha vår "stödtjej" här dagarna före och passar på att kunna åka gemensamt till Stockholm. Jag har märkt att hon får lite väl mycket separationsångest innan hon ska åka hem, så jag tänkte att hon kanske slipper den biten om hon får sällskap på hemresan. Hur som helst betyder det att jag är i Stockholm vid ca 13:30.

  • mammacatta

    Samtidigt som oss då! Vi ses väl vid rundeln då, kl 13.32 eller så!:D:D:D:

    ÅH va jag längtar!!!

    Rystall, du behöver inte ligga ute med pengarna! Vi KAN föra över om du vill. Det innebär iofs att du måste dela ut ditt kontonummer, och det är väl inte det skojigaste kan jag tänka.

    Du får bestämma själv. Vill du att vi för över så mejlar du oss.

    Hilde, Rystall, MC och CM på Långholmen var det väl? Janos har eget och Gable bor redan där. Anne kan inte komma, vi hoppas att ÄPV kommer ändå och cindy har inte riktigt ekonomi för att göra det. (men hon ska ju gifta sig...*suck* Jag vill gifta mig igen!)

    Har jag glömt nån?
    (Tanken var att jag skulle se om vi glömt nån som ska bo på LH)

    SNaaaaaaaaaaaaaaaart:D:D:D::D:D::D:D:D:D

  • Rystall

    Nu är Långholmen betald.

    Min mail är tyvärr kraschad med dom håller på att laga. Har varit så sedan i söndags När den är fixad kan jag maila över kontonummer. Totalt för 2 st dubbelrum är 1260 så alltså 315 spänn var. Sen tillkommer sänglinne och frukost om man inte vill släpa på lakan och fixa frukost på annat ställe.

  • Rystall

    Jag möter upp er där oxå. Jag är i stan en dryg timme före er men jag kommer dit. Vill ta en sväng på stan då eller?

  • mammacatta

    Tja, jag är öppen för förslag. Jag kommer att vara rätt hungrig eftersom jag inte äter så bra på tåg

    Sänglinne låter som en hit att ta med, men frukost? Den är LJUVLIG den på LH; jag tar gärna en sån! Fast, vad kostar linnen? De väger ju en hel del och jag hatar verkligen onödan. På det VH som Hilde rekommenderade gick det på 50 spänn extra - inte en kostnad som motiverar släpande...

    Kanske ska glida in på deras hemsida...

  • Cybermamman

    Rystall, kan du inte söka upp mammacatta på FL och inboxa henne så kan hon vidarebefordra kontonummer så vi kan betala till dig? Eller skaffa en hotmailadress?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8