• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Ja, städning kan köpas. Det tänker jag betala för åxå. :D

• mammacatta

CM: man förväntar sig inte storverk av killarna som festar dagen innan match. Inte av han som inte sa nej till sånt heller.

Har ni hört ryktet? Det gick en susning på läktaren - man kunde urskilj ORD från planen sist! Isf grymtningar och tråkningar menar jag.

• Rystall

Jo det är gmail.com och inte se som jag skrev.

Här vattnas oxå blommorna en gång efter jul och engång efter midsommar. Det är kanske därför som våra orkideer blommar hela tiden? Det blir ju precis som i tropikerna. Jättemycket regn två ggr om året.

• mammacatta

*mutter*
    Jaha. Då måste jag mejla om...

• janos

Nu är det bara en tvättmaskin kvar, sen är det dags att börja packa. Jag är ledsen att jag inte (JUST NU) ser fram emot Sthlms resan lika mycket som er. Det ska bli så kul att få träffa familjen och få överraska dom allihopa med vårat pyre!

......men sen när jag kommer hem, då ser jag fram emot Sthlm och att få träffa er alla. Det är ju bara en knapp månad kvar nu

• Cybermamman

apg, hjärtligt välkommen i klubben

janos, vad spännande att få bära på hemligheten och få överlämna den till familjen ... ett ögonblick att minnas

Rystall, det var en duktig pojke, man skall använda sig av hela kroppen och mer än halva köket när man äter

Rystall, du har mail. Det funkar inte

Svar på tråden Äntligen fredag del 8