• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

Jordgubbar i dag, typiskt bra jordgubbsdag *slickar mig om munnen*

apg, Jo jag menade så att om du hade orkat göra matlådor redan fastän du gjort så mycket annat så förstod jag att det kändes lite snurrigt. Man kan bli det om man är övereffektiv. Jag är glad om jag orkar göra mig en smörgås

• Cybermamman

*tänker till och kommer på en sak* Sitter du där IRL och äter jordgubbar. På riktigt

Inte är det väl allt som är rättvist ... här sitter vi och tittar ut på snön som rasat. IRL ... snögubbar är vad jag kan se

• anne på grönkulla

Jo, så kan det ju bli. men det är enda chansen för mig att äta ok, nu har det blivit lite knas med det när jag inte själv styr över det.

• mammacatta

*vinkar*
    Fy va orättvist. Jordgubbar...

Men vilken tur att jag inte är så förtjust i sånna då.

Men jag tar gärna om du ändå bjussar!

Vi har ju ett land med gubbar i trädgården, utomordentligt söta och goda. Men vi äter inte, så grannarna äter upp dem åt oss.
    Visst plockar vi nån liter eller två, men det blir runt 5 skulle jag tro.
    Lite svårt att uppskatta snattandet.

• Cybermamman

Enda chansen att äta riktigt är att äta jordgubbar ... jo jag smakar på den jag.

Inte är det väl så synd om dig inte

• Cybermamman

Och där poppade det upp en nattmamma. Bra med vaktavlösning för nu tackar jag för mig och svimmar mig iväg till sängen.

Natti natt!

• mammacatta

Jag skulle bara klla in lite, jag ser knappt skärmen för vänster öga har fått påhälsning av jonte blunder.

• mammacatta

natti natti *zzzzzzzzzzzz*

Svar på tråden Äntligen fredag del 8