• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

    Grattis ÄPV!
    Då blir det brunch med Champange idag
    *sträcker ivrigt fram mitt Champangeglas

    Atjoooo!! Åh jag är så förkyld. Det bara rinner ur näsan och ögon. Hostar och nyser gör jag i ett. Trist.
    Så jag är inte särskilt sugen på bubblor. Har ingen smak.

  • Cybermamman

    Rystall, du får en ask med krumelurpiller av mig istället så du hinner bli riktigt frisk.

    Snart, ganska snart i ett Stockholm nära oss

  • janos

    Godmorgon!

    Stort grattis äpv till 1600! Bra jobbat!

    Jag skrattade gott åt din katt historia, mycket för att jag känner igen mig. Våran katt är världsmästare på att jama på morgonen. Han vet oxå att om både matte och husse är hemma på morgonen tillsammans, så betyder det GO mat...(alltså blötmat)

    Våran Tusse har oxå egen säng inne i gästrummet, den blivande barnkammaren

  • janos

    Krya på dig Rystall. *faxar över allt man behöver när man känner sig hängig* Maken är oxå hemma sjuk och påpekar gärna hur dåligt en man mår när han är sjuk ;)

    Trevligt att se dig cm!

    Äpv, jag tänkte på historian om storken. Vet era vänner om att ni har försökt ett tag? Får ni bra stöd av dom i så fall
    Jag har tänkt massor på er sista tiden. Hoppas att du mår bättre i framtiden och orkar komma och hälsa på oss i Stockholm, det vore så trevligt. Självklart respekterar jag och förstår om du inte kommer

  • janos

    Rystall, lyssnade du på melodikrysset? Jag missade ledtråden till Elektrik Banana Band

  • mammacatta

    D skulle vara elektrik.
    Vi löste det - inte så värst svårt denna gång. Vi behövde inte ens ringa mormor. Men jag skrattade gott åt att min man kunde sten och stanley - han kan bara sånt. Helmut Lotti och Alf Robertsson. SÅNT kan han. Å eurodisco. Ni skulle se hans skivsamling. Jag skrattade LÄNGE åt de 10 skivor som stog förskrämda ihop i bokhyllan.
    Ovan nämnda Lotti, nåt Saxparty och Eros Ramazotti, nån discoskiva(dancefloor), Kramgoa låtar och bingon i samlingen: Eric Clapton.
    VA???! :?:?:?:?:?:?:?Men han är nöjd.
    :D

    Sen måste jag tacka Hilde för det fina hon sa, jag är tyvärr inte av samma åsikt, men det kanske inte gör så mycket. Jag anser mig vara av modell gröthjärna; morsatåget. Inte så vis, nej.

  • mammacatta

    MEN OJSAN va bra hon var, lilla skolfröken från Munkedal!!!
    Jag grät en liten tår när hon sa: detta är en saga och jag är prinsessan.

    Underbart!
    Bäst av allt: Äckelpottan med låten före kom inte ens med! *hehe*

    Jag har nåt emot sådana som tar in kameran i sovrummet, ja. Privat bruk är väl en sak, men att visas i skolan? *hallå*

  • äntligen på väg

    Var precis inne och kollade min gästbok på FL och då hade jag fått en lokal inbjudan att komma och sälja/byta begagnade barnkläder och leksaker.
    Har förvisso tagit bort all privat info om våra försök i min presentation men var det ändå inte j*igt klumpigt?! En rätt stor andel av dem som hänger på FL är ju ofrivilligt barnlösa.

  • äntligen på väg

    Jag blev oxå glad när Marie gick vidare . Och The Ark, fast dom var ju klara innan dom ens hade gått upp på scen

Svar på tråden Äntligen fredag del 8