• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

Om jag klarar min budget med viss marginal den här månaden blir jag befordrad . Och när jag fått befordran så kan jag söka en tjänst som jag absolut vill ha och som min chef redan har "paxat" åt mig. Det är en helt ny tjänst och den är inte helt klarlagd ännu, men det jag hittills hört om den är precis vad jag vill jobba med.

• anne på grönkulla

Wow, vilken morot! Gud vad kul!

För egen del så klarnar kanske min framtid lite - det blir nog ett ännu-längre-bortistan senare i år för mig...

• äntligen på väg

Jag tycker ni har så sund och bra inställning Anne! Jag tänker på det emellanåt.

• äntligen på väg

Oj, va spännande!
    Undrar just: Kan du långtbortistanska språket?

• anne på grönkulla

Tidigt i mitt liv, i mina första relationer som vuxen var jag väldigt "ägande" och svartsjuk. Sen insåg jag hur jobbigt det var för mig själv, och att min man tar det som så självklart att vi ska gå vår väg och inte lyssna på alla andras åsikter om hur vi borde leva har hjälpt sååååå mycket. Och på många sätt stärker det oss också - vi svetsas ihop på andra sätt av att inte begränsa varandras val.

Men så om nåt år börjar det väl aktualiseras med att försöka få barn och så och då får vi ju se...

• äntligen på väg

Det du skrev "att vi ska gå vår väg och inte lyssna på alla andras åsikter om hur vi borde leva har hjälpt sååååå mycket" är så sant! Känner igen det från mitt eget liv.

• äntligen på väg

Nu är det väl dags att jag går och lägger mig så jag kan vara pigg nog att jobba på den där befordran imorgon.

Godnatt!

• janos

Godmorgon tjejer!

Jag håller med apg, vilken morot du har att jobba för nu äpv. Vad spännande! Kämpa på nu.

Vad skönt att höra att du mår bra och att alla omkring er verkar stöjda er.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8