• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • anne på grönkulla

Ja, lite snyftigt var det - nu blir det nog till påsk nästa gång. Men det vägs upp mycket av att vi haft det bra - o snart ringer han nog från mellanlandningen

O jag borde packa upp o fundera på att äta nåt...

Inga besked om framtiden än - vill ju helst stanna utomlands ett pass till men vi får se. Kanske får jag veta nästa vecka, annars dröjer det nog ett bra tag till...

• Gable

Godmorgon!

Maken och jag var på bio igår, Göta Kanal 2, jag somnade. Filmen var helt urusel! SE INTE DEN.

MC - vin är icke gott. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke. Icke.

• Gable

Och grattis till Äpv! Tror också att det var din första jämna, känns bra va!?

• mammacatta

Du tror inte att du somnade för att du är... ja, du vet, GRAVID?????
    :D:D:D:D

Iallafall ska jag berätta att jag ser ut som en belsenfånge i håret. Hon som klippte mig babblade så förb*nnat att hon glömde att klippa. Hon tunnade inte ur håret alls, så jag gick tillbaka för lite urtunning. Men hon pladdrade så förb*nnat så hon klippte av mig allt hår. Jag har några få strån kvar på skalpen som ska passera för frisyr. Resten är 1-1,5 cm långt och aggresivt åt fel håll. (Hit och dit, inte framåt)
    Så jag gick tillbaka idag och visade upp "frisyren". Näe, jag ville ju ha det så, säger hon som äger salongen. Jag ska ringa dit och berätta VARFÖR det blev så fel, men det kunde jag inte göra när pladdret står typ 2 meter bort.
    Fy va hemskt det var! Jag hade ont i magen dit och var gråtfärdig hem!

Min lilla mamma visade upp sin allra bästa lejonmorsa-sida ikväll. När jag berättade hur det gått så sa hon att hon minsann skulle gå dit och... och säga och lite till.
    Lilla mamma.

• mammacatta

Gable: Näe, vin är inte ALLS gott. Jag tror inte att jag ska dricka nåt. Inte nu iallafall.

• äntligen på väg

Hej, hej...
    Ska kolla på Saltön nu...
    Tittar kanske hit senare...
    Maken är på tjänsteresa, katten är ute.
    *lite ensammen*

• äntligen på väg

Här var det tomt.

• äntligen på väg

Janos: Vi har varit väldigt öppna och berättat för nästan alla vi umgås med (utom makens äldre släktingar).

Svar på tråden Äntligen fredag del 8