• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

Det var verkligen klantigt/klumpigt gjort!

Hur har ni det, du och maken? Jag tänker på er massor. *kramar i massor*

• janos

Maken är verkligen hängig Tänk om han inte blir bättre till vi ska åka på onsdag

Idag är det stora tvätt och packar dagen för janos, annars hinner jag inte pga jobb. Ska även försöka ge mig in på att laga ett par sommarbyxor, som har en reva. Mamma, (som inte vet om bebisen ännu) tyckte att jag kunde köpa nya byxor till sommaren istället. Hon skulle bara veta att dom inte kommer att passa då ;)

• mammacatta

Det är bara att hålla med och ljuga sig blå.

Ett sant nöje måste jag tillstå.

Vi har varit ute och åkt snowracer. De åkte och jag tog kort. Sen grillade vi korv här utanför. JÄTTESKOJ!

Äpv: världen är FULL av klantar-selen. Bara att ignorera.
  • janos

Så där ja, nu är byxorna hela igen och dom passar jättefint! Härligt!

Har hunnit tvätta tre maskiner tvätt. Jag måste vila mellan gångerna oxå, så att jag inte blir yr och illamående. Det gör inget, för det är massor av sport på tvn idag

• janos

WOW!! Anja är verkligen bäst när det gäller. Tänk att hon är första kvinna som har vunnit guld i alla fem skid diciplinerna

• mammacatta

Ja, hon är magnifik!

• anne på grönkulla

*vinkar till alla o kramas massor*

Hemma hos mig i långtbortistan nu, efter helg med maken i storstan - vi fick göra en massa nya mysiga grejer o gamla favvos som inte nödvändigtvis roar alla kompisar o familjemedlemmar som kommer som förstagångsbesökare. Så vi hade störtmysigt ända tills han blev matförgiftad igår, förmodligen av en auberginegryta (hans favvo) Men i eftermiddags åkte vi åt varsitt håll...

• janos

Vad roligt att du haft det bra hemma, apg! Jobbigt att behöva skiljas åt igen.

Har du inte hört något om din jobbansökan ännu? Vet du inte vart du hamnar? Det kanske är dags att komma hem till maken snart ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 8