• fröken Inghamn

    Bruda i Örebro

    Hej!

    Jag gifter mig 9 juni 2007. Vore kul att träffa någon från örebro och snacka lite bröllopsskit.

    Hör av er

  • Svar på tråden Bruda i Örebro
  • Örebroare

    Ja, fast det är nog vanligare att man gifter sig i din ålder Örebrobrud, folk gifter sig senare och senare.

    Jag och fröken Inga gör vårt bästa för att hålla ner medelåldern på blivande brudar!!!

    Men det är lite intressant att veta hur gamla alla är här, fall att vi skulle ses någon gång (som var meningen från början med denna tråd)

  • Gerda

    Vi är födda -79 och blir 27 i år. Varit tillsammans sedan vi var 20 och varit bästa kompisar sedan mellanstadiet :D

  • Fru Enamorada

    jag är 22 och m2b 24. så jag är också en ung brud :) vi blev tillsammans för ca 2 år och ja vad blir det.. 3 månader... men är bekanta sen 7 år tillbaka..

  • fröken Inga

    Tänker på bröllopsmässan som ska hållas här i örebro i februari. Snacka om att man kommer gå och kika på alla brides to be och undra om man sett dem här på örebrolänken. haha...

  • Örebroare

    ja, det lär man ju göra!!! Vi får väl ta på oss namnskyltar med våra nicknames annars!

  • Örebrobrud

    fröken inga: Jag jobbar på samma ställe som din mamma! Vi pratade bröllop hela lunchen igår.

  • fröken Inga

    Hehe, skoj. Världen är liten, eller ja örebro är litet.

    Ska ta med henne och min blivande svärmor på bröllopsmässan i borlänge i morgon.

    Ska du dit?

  • Örebrobrud

    fröken inga: Nej, vi ska inte på mässan. Har inte tid i helgen. Vi gifter oss i december så de flesta sakerna har väl börjat falla plats nu ändå.

  • fröken Inga

    Va skönt. Då har ni börjat få kontroll nu. Själv känner jag mig som ett enda stort frågetecken... Men idag bokade vi kyrka. kändes skönt.

Svar på tråden Bruda i Örebro