• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Jenny_Åland

    Om man ser på datumet när den här tråden började så innebär det att det är 3 månader sen tråden startade. Kanske dags för en ny då?

  • blivandefruandersson08

    Thailands brud bra den kommer kunna fixas :)

  • Thailands brud

    blivandefruandersson08: Ja jag hoppas det, håller man den för mig på rätt ställe så ser den ut att passa så håll tummarna. Jag måste ändå gå ner i vikt och om några kilo så sitter den nog ännu bättre.

  • blivandefruandersson08

    Thailands brud ok håller tummarna stenhårt :)

  • Snart_FruL

    Eh varför la du den ny tråden i debattforum? Är det inte roligare om den ligger kvar här på bröllopsforumet?

  • June20

    aha hon la in denna tråd på BT-träffar....men det passar ju inte heller rätt eftersom alla här kan inte ses...om nu inte folk åker tåg o ses....hmmmm sen finns det ju bara "vår månad" o välja på.

  • Snart_FruL

    Men June... man kan väl se det som att vi "träffas" regelbundet i den här tråden och pratar, frågar och uppdaterar varandra om våra kommande bröllop.

  • Pumpkin

    Där är nya tråden. Ligger under BT-träffar som vanligt.

  • June20

    jaja vad vet lilla jag ja försökte sist det var dags med en tråd också men den passade inte heller tydligen...
    never mind very bad week!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!