• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

    NU AR JAG I AFRIKA
    SKIT VADER O FETT TRAKIG!!
    hahahah
    blixt hagel o regn hela dan
    kaos
    berattar mer nar ja kommer hem till ljuva sverige!!

    bamse kram fran tunisien

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!!

    Jenny_Åland: tråkigt med mardrömmarna.... jag känner så väl igen mig... man har så ont i magen när man vaknar... men det är väl för att vi vill att det ska bli så bra som möjligt som man stressar upp sig så...

    June20: TRÅKIGT med din mamma och hennes "pojkvän" usch!!, jag skulle inte bjuda honom!!! det är ju som att säga att det är okey att vara otrogen... :( nä.. tycker också att han ska skilja sig först... varför gör han inte det föresten? om han och din mor hållt ihop så länge menar jag?

  • Snitte- 5/7-2008

    Jag&Du: COOOLT att du är i afrika!
    Tråkigt att det inte känndes så kul, det blir nog snart bättre!! men du är välkommen hem till sköna sverige sen!! :D

  • June20

    snitte
    för han e ett veligt slem som e rädd om sitt skin antar ja bla när det kommer till o överleva med pengar...och de har 2 döttrar men dem e båda vuxna o bor inte hemma mera vad jag vet. Kanske han tror dem skulle tycka han va elak som skilde sig från deras mamma o sen direkt flyttar ihop med den "nya kvinnan"...el åt minståne har det ihop med. De e nog inte så dumma att dem skulle inte kunna räkna ut det efteråt ialf...nu tror ja dem e mest blinda för dem inte bor i samma stad o frun hon e bara naiv o blåögd helt o hållet.

    Han har ju ifs 2år på sig o skilja sig men jag skulle inte tycka mera om honom fast han ens skilde sig o tom gifte om sig med min mamma. Kanske tolerera men inte acceptera.
    Han frågade min mamma om han var skyldig henne nåt, nu sist när dem höll på med grejer de sålt på marknad ihop, för att dem höll på o dela upp pengarna. Då vifta hon med fingret o sa en ring....men jaja.

  • Brud 2008

    Var är alla idag, här har ju skrivits för fullt innan ;)
    Jag var faktiskt på bröllopsfest i lördags, min första tom :) Min kusin gifte sig för några veckor sedan. Jag hoppas att vårt bröllop blir lika lyckat, det är ju samma släkt (iaf hälften) ;)

  • Jenny_Åland

    vad kul att du varit på bröllop :) i min släkt är det torka på bröllop.. jag har inte varit på bröllop sen 1997. och det lär inte bli nåt heller före vi gifter oss.

  • blivandefruandersson08

    Brud 2008 bröllop har jag en gång varit på som barn men inte sedan dess så jag vill med på bröllop men ingen passar sig att gifta sig många har nu av mina släkt och vänner förlovat sig och skaffat barn men inte gift sig så trist det där ;)

  • Jenny_Åland

    blivandefruandersson08

    Precis samma situation som jag då. Många som skaffat barn och förlovat sig men inga bröllop.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!