• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • June20

    Ringarna finns på Svartbrud nu....lite suddigt men sen va det en mobilkamera också :/ hmm jaja men dem syns ok ialf.

  • MrsNyberg2B

    I natt drömde jag den första riktiga drömmen om bröllopet. En mardröm. Jag kommer inte i håg särskilt mycket nu (förmodligen lika bra det) men jag vaknade i natt och var helt kallsvettig. En massa vit klegg som alla var inkletade i var en stor del av det hela, och riktigt äckligt!

  • Coornet

    Negativa saker brukar ju betyda positiva och tvärt om så du ska nog inte oroa dig =)

  • Pumpkin

    Det är lite dött här tycker jag, har alla gått i ide?

  • Brud 2008

    Ja det går lite i vågor tycker jag... Ibland när man kommer in har det blivit flera nya sidor, och sen händer inget på flera dagar :)

  • InaHjärtarAdam

    jag har inte gått i ide, jag har vart i london;) nu är jag hemma igen iallafall och har fått svar från kyrkan. den är handikappanpassad och vi har även fått reda på en annan festlokal som ligger närmare kyrkan och mina föräldrars hem som också är handikappanpassad. jag ska bara ringa prällen och se till att boka nu, hon ville göra det på telefon hellre än mail verkade det som. och detär ju förståeligt:)

    och en sak till... för typ ett år sen sa min sambo att han inte visste om han ville ha barn alls, (jag blev jätteledsen men tänkte att det ordnar sej nog) men igår när vi precis skulle till att somna sa han att han vill ha barn - om ett litet tag! wohooo!!! hoppas jag kan kasta pillrena till bröllopet!!

  • InaHjärtarAdam

    Pämis:

    usch vad hemskt!! lider med dig och är ledsen för din skull...

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    June20 stoort grattis!!! VAd kul!!! nu kan du prata vitt och brett du med!!! hihihi!! :D

    JAg försökte boka festlokal i förrgår men de sa att det inte gjorde bokningar så tidigt... :( fy om den blir uppbokad av någon annan nu... :( Jag skulle ringa i januari 07 igen...

    Pämis: usch vad tråkigt!!! Du är välkommen att prata med oss här ändå vettu om du vill ha utomstående att prata av dig med!!! STOOOR kram!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!