• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pringlez

Pämis mår bra och har en plan.....klart att det är jobbigt att bli en ensamstående mor igen men här finns ingen som är gjord av socker!!!

• June20

MrsNyberg2B
    ush lät riktigt kladdigt! varför hade dem klet på sig?

själv har ja bara drömt typ klassikern för nåra veckro sedan som var "första drömmen". Det hela med att inta ha rätt kläder på sig när vigseln börjar utan man ser ut som en fågelskrämma i håret o har pyamas på sig el dylikt.
    Om jag minns rätt så hade ja typ sånt på mig o fick välja mellan det och gå naken fram till m2b. Av någon anledning var vi också i en kyrka vilket inte stämer eftersom vi ska ha borlig vigsel!! Men det mest freakay va nog att min pappa o hans släkt var där!! Ja har inte sett dem sen ja va 4år o dem e inte bjuda dit eftersom vi ej haft någon som helt kontakt sens dess....va lite WHATE HELL ARE U DOING HERE?????(bokstavligen eftersom dem är från Engeland) o dem bara spela på som om inget hade hänt el vi setts regelbundet hela livet.

• June20

snitte
    jo det e rätt skönt har inte släppt bomben än om själva bröllopet eftersom jag inte ens fått reaktion från släkten ang förlovningen än!
    Skickade suprice brev till mormor o moster med bild på ringarna(den som är på svartbrud) men dem har inte ens ringt el smsát ett gratis el ens "dålig" komentar heller om det hela. Måste ringa imorn o fråga om posten är seg el varför dem inte sagt noe. Visst visst det är inte bröllopsinbjudan men man brukar ju säga något liksom.
    Kanske dem tyckte det var ett dåligt sätt att berätta det på men jag tyckte det var lite trevligt att dem fick en bild eftersom alla har inet internet och de bor på andra sidan Sverige från mig så ja kan ju inte bara åka o visa dem heller.
    Vi får se va dem säger imon ialf...hmmm

• Mysan98

Jag har också hunnit ha en hel del såna där bröllopsdrömmar (inget vitt klet än så länge tack och lov) Jag vet inte hur många gånger jag har i drömmen insett att jag har glömt bort att jag ska gifta mig och vi har inte hunnit göra någonting - inte ens skicka ut inbjudningar. Det hör väl till antar jag :) Fast jag skulle hellre vilja ha drömmar om det där "perfekta" bröllopet så att man vet att man inte behöver noja så hehehehe

• Brud 2008

Jag drömde för ett tag sen att vi satt och gjorde inbjudningskort, men så kom jag på att det var för tidigt att skicka ut dem och att vi inte ens hade satt ett datum :D

• Jenny_Åland

Är det nån som har någon koll på hur många vi är nu som ska gifta sig sommaren 2008 ?

Skulle också vara roligt att höra lite hur ni planerar när det är så långt kvar. Är det nån som bokat kyrka och festplats redan?

• InaHjärtarAdam

jag håller på att boka kyrka o festlokal just nu;)

• InaHjärtarAdam

håller också på att maila en föredetta lärare om ett tårtrecept som är gudomligt gott. delar med mej så fort hon har svarat mej;)

• Nuttan

Äntligen!!!

Nu kan jag äntligen basunera ut att jag ska gifta mig i augusti 2008. Lokal och kyrka är redan bokat!!

Världens lyckligaste tjej

• InaHjärtarAdam

faaan.... det sket sej med festlokalen. man fick inte ha fest med alkohol där. vet inte vad jag ska göra nu!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!