• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Brud 2008

Tack för tipsen Pämis, jag har velat lägga upp en hemsida men kan såklart inget om sånt :)
    Nu ska man bara välja vilken man vill använda...

• Pringlez

fd Pämis var tvungen att byta....
    En sak man bör tänka på nu när vi är ute i så god tid... ;) är att "färdiggjorda" sidorna som man fyller i själv är priset för ett år. Men det går självklart att ha den längre.
    Men ur budget synpunkt

• Mysan98

Pämis nu har jag provat att skicka länkarna igen. Hoppas att det går bättre den här gången :)

• June20

Japp nu e det klart!
    Han friade på knä vid Skansen Krona när vi var på promenad o eftersom han smusla o hade sig så visste ja vad han tänkte göra ev just den dagen...lite typiskt! Men men....så när han skulle göra det så blev det hela så nervöst för både honom o mig att ja kunde låta bli o fnissa o till slut skratta o fick bara fram ett OKEJ...självklart! :P ush! Kunde inte vara allvarlig för fem öre alltså! Man brukar inte vara så hyper allvarlig i dagliga livet...utom när man beklagar sig över det ena o andra så det kändes så onaturligt att jag inte kunde annat än skratta :(
    Yaya nu e det gjort ialf....nu kan vi gå ut med allt om bröllop mm officelt.
    Ska bli både intressant och skönt att slippa hålla det hemligt.

• Brud 2008

June20: Grattis! Vad roligt att det äntligen har blivit av :)

Vi har också tagit ett stort steg i vår planering idag, vi har valt lokal och satt datum :) Vi bestämmde oss också för midsommarafton till slut. Så nu börjar det äntligen kännas lite mer på riktigt :D

• Pringlez

Ta vara på era män och ert förhållande!!!

Jag gick från bröllops planer till stora frågetecken ang framtiden.
    Livet är fullt med överraskningar denna var jag inte riktigt med på men jag kanske får komma tillbaka till våran lilla skara som säkerligen kommer växa.

Men just nu måste jag hänga upp min kappa och mina drömmar och lära mig leva ensam igen!!!

• June20

Oj!
    nu har vi 2st som blivit singlar istl o en som laggt ner tillfälligt tills han blir mera intr....trist!
    Hoppas ni hittar tillbaka till varan el att ni hittar DEN rätta istl...om nu denna inte var det.
    KRAM

• Mysan98

June20: Grattis tjejen!!! Kanske bättre med fummel än ingenting alls :) Skönt att slippa hålla det hemligt för allt och alla. Blidde ringen fin på fingret?

Pämis: Gumman I'm soooo so sorry!!! Om du vill prata lite så finns jag på MSN mysan98@hotmail.com. Lovar att jag inte ska prata bröllop!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!