• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Brud 2008

    Det var inte så dumt ändå ;) Men visst vill man ha lite inspiration till festen...

  • Madeleene

    Coornet: Man kan ju alltid få idéer från andras bröllop. Åh vad roligt att ev. en av dina bästa vänner gifter sig. Självklart kan vi byta mail adress, finns på den adressen på msn också.

    madelene@lediga.st

    Ja så kan vi prata om allt och så håller jag nedräkningen. Jag och m2b pratade igår om bröllopet att när han är klar med sin utbildning så är det två månader kvar Vad man kan längta.

  • Mysan98

    systeryster2: Vi har en bröllopssida - eller i alla fall snart. Vi är inte riktigt kompisar med sidan ännu, för den funkar nämligen bäst i Firefox men inte lika bra i explorer. Måste fixa lite till med den innan jag vill att folk ska få titta...

  • Madeleene

    coornet: vad har du för mail adress då? Det glömde jag fråga

  • systeryster2

    Mysan98

    Du kan väll skicka addressen sedan när du fått lite ordning?

    Kan man göra egen sida här inne eller är det någon annan stans?

  • systeryster2

    Skall ni alla ha traditionella kyrkobröllop? Vi har inte bestämt oss ännu. Ena dagen vill vi ha stort bröllop med middag och vänner i massor och andra dagar pratar vi om att ta en kryssning i västindien och gifta oss helt själva...... det är ju trots allt VÅRAN dag.

    Har ni bestämt er?

  • Pringlez

    Hemsidor är en djungel....har du data vana så kan du köpa ett eget domän och göra en egen.
    Annars hittade jag dessa som människor avvänt sig av:
    www.weddingannouncer.com gratis tror jag!

    www.brollopshemsida.com kostar 750 kr Hjälper dig med nästan allt + kan hjälpa att lägga upp identiska sidor på olika språk! (ett tips till mysan98 som också kanske har behov av det?!?)

    Sen finns det ju gratis sajter som spray och passagen (båda gratis)tyvärr med reklam tror jag??

    Man kan ju alltid också starta en Blogg!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!