• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Mysan98

    Åh en till!! Vi blir bara fler och fler :) Välkommen systeryster2. Nice job MsNordqvist

  • MrsNyberg2B

    Förstå hur stor den här tråden blir om ett år... :-P

  • blivandefruandersson08

    hejsan är nu tillbax vad jag längtat :)
    passar på att hälsa systeryster2 välkommen in i gänget :)

  • Brud 2008

    MrsNyberg2B: Jag har också tänkt på det, vi blir ju fler varje vecka nu :) Och snart kommer vi inte att vara galet tidiga längre!

  • systeryster2

    Trodde bara att det var jag som var så tidgt ute

    Tack för ert välkomnande!!!!!!!

  • Coornet

    Madeleene:

    Aha, att gå på ett bröllop vore toppen. En av mina bästa vänner gifter sig antagligen i sommar så då får man en chans att kolla lite *hoppas jag*

    Vi bor i Linköping, men kommer antagligen gifta oss i Växjö vilket är staden där min M2B är född och uppväxt.

    Jag kommer vara 25 två dagar efter att vi gifter oss och min M2B kommer vara 32..

    Vad säger du om att byta e-mail adresser. Känns som om vi skulle kunna ha en del att prata om, eftersom vi antagligen gifter oss samma dag =) Vad säger du?

  • Brud 2008

    Åhh vad avundsjuk jag blir på er som ska på bröllop ;)
    Själv hoppas jag på att någon av mina kusiner ska gifta sig nästa år, men det ser mörkt ut på den fronten...

  • Coornet

    Du får kolla med din lokala kyrka och smyga in på ett bröllop, det är ju faktiskt tillåtet men då får man ju inte se festen, vilket kanske är det man vill

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!