• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Mysan98

    Pämis: Äsch då... Jag gör ett nytt försök. *muttrar åt outlook*

    MrsNyberg2B: Jaha, man fick gå och LETA efter sina platser. Ja då är jag med. Tänkte om de hade något alternativ till placeringstavlan. Det kan bli ett rackarns letande även fast man bara är 40 pers.

  • Madeleene

    Coornet: Låter inte alls som många dagar kvar tycker jag. Vi ska på bröllop i vår så vi har det som ett del mål. Vi bor i Gävle området. Du/ni då?

    Vi vet festlokal/stuga och gäster. Sedan vet vi kyrkligt men inte om det blir i kyrkan eller på en vall. Det är där våra diskussioner ligger just nu. Vi ska ha ett litet bröllop för enbart de närmsta.

    Hur gammal kommer ni vara när ni gifter er? Vi kommer vara 25.

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello tjejer nu var det ett tag sen ska försöka uppdatera mig i snacket..

    Min frisör har tjatat länge på att ´hon vill göra min brudfrisyr när jag gifter mig så nu när jag var där så blev det lixom naturligt att boka henne redan, hon blev jätte glad! Och det känns gôtt att ha det avklarat också!.

    Kyrka för oss absolut! Jag är mer troende än min M2B men han kan följa med till kyrkan ibland på jul och när jag uppträder och så så det blev mest naturligt.

    VAd gäller toastmrs har vi en av mina tärnor. Kanon duktigt tjej som är framåt och livfull, Funderar på att ha en toastmaster också till hennes hjälp men vet inte än...

    Annat i min planering är att vi har bestämt oss att INTE ha kaffe och tårta efter festen för alla i kyrkan utan "bara" middag direkt så nu blir vi efter lite funderingar och många frågetecken ca 80-90 pers till middagen och de andra som kommer till kyrkan får nöja sig med att se vår vigsell... :)

  • Brud 2008

    Jag har faktiskt också "bokat" frisör redan, även om hon inte vet datum ännu, en kompis som är frisör ska fixa min frisyr.

    Jag kommer att vara 22 och han 23 när vi gifter oss, vi fyller också år sent :)

  • Pringlez

    Jag har ett förslag på ett lite annorlunda bordsplacering.

    Istället för att göra kartor och slita sin stackars hjärna i vem som ska sitta vart. Så kan man bestämma vilka som ska sitta vid varje bord.
    Man skriver sedan lappar med gästens namn och bordsnummer (stjärntecken, platser viktiga för brudparet etc).
    Borden är självklart markerade med samma namn. På detta sätt så kan gästerna välja sin bordgranne själv!

    Vill dock påpeka att detta fungerar bättre om man tex har runda bord!

  • systeryster2

    NY I GÄNGET!!

    Hej tjejer! Fick ett hett tips om denna tråden. Här har ni ytterligare en sommaren -08 brud.

    Har inte bestämt datum ännu men det kanske snart är dags då?

  • Brud 2008

    Välkommen hit Systeryster2! Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har inte heller satt något datum ännu, men det gör vi nog snart :)

  • systeryster2

    Brud 2008:

    Vi har inte planerat någonting eller? Jo anledningen att vi väljer just 2008 är att vi då varit ett par i 10 år!!!! En annan anledning är att våra barn då kommer vara så stora att vi kan lämna dem en vecka för BRÖLLOPSRESA!!!!!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!