• helenekl

    Norrköpingstråden.........igen!

    Vet inte var vår tråd tagit vägen så jag tänkte om vi kan fortsätta här istället!
    Välkomna både nya o "gamla" isf!

  • Svar på tråden Norrköpingstråden.........igen!
  • solrosblad

    Jag fick oxå annat emellan
    Kom på att sambon fyller år i morgon, så det blev att svänga ner till stan ist.

    Letade lite kläder ifall det skulle bli utgång på hippan. Vad har man på sig??? Det är två år sedan jag var ute sist Jeansen åker på, ett säkert kort, dessutom känner jag mig mest bekväm i dem. Men vad har man upptill???

    På lördag ska jag fixa rastaflätor, och tänk om jag inte ser klok ut i det...nervööös

    Vi ska strö rosa rosblad i siden på borden och sen bara ha ljuslyktor och skålar med flytande rosor i, ev blir det både ljus och rosor i vattenskålar.

  • Yran brud

    Tack tjejer för i eftermiddag. Det var mysigt att sitta och prata där i gräset.
    Fick ny energi när jag kom hem och ringde runt lite och nu verkar det som om det mest troligt ha löst sig med solister till kyrkan.

    Uller: Kan du maila den där låten till mig. anha81@hotmail.com

  • caprea

    håller med att de va nice att sitta ner och prata lite =)

    va skönt att det nästan iaf är klart med solisterna!

    jag tog oxå tag i det när jag kom hem(efter lite beachvolley)så jag och fästmannen satt vid datorn båda två och pysslade med inbjudan. blir nog väldigt bra men helt plötsligt så behövs inte mina lövtryck.. =/

  • caprea

    vad ska ni åka i för bil? lr har ni annan transport? vet ni var man kan hyra för jag hittar nada.. ?!

    usch.. jag börjar tveka på vårt färgtema nu...

  • Yran brud

    Börja inte tveka för till slut vill man bara ändra på allt...

    Min pappa skulle fixa transport till oss, vad det blir är hemligt så jag får fortsätta vara nyfiken några veckor till...

    I alla fall hade jag redan börjat titta på transport frågan och hade kontakt med flera motorklubbarmed bla veteranbilar som gärna ställde upp och hyrde ut och körde. (De gillar ju att visa upp sina bilar och att visa upp bilen med ett brudpar i drar ju till sig blickar) I övrigt kan man alltid kolla med olika ridskolor, de brukar ha ekipage som man kan hyra. Charmigt med häst och vagn =)

  • caprea

    usch.. ja.. tveka är nog inte så bra.. men man går ju och funderar hela tiden.. är heeelt uppslukad. jag tror jag ha världens tristaste semester just nu... fast på ett ställe där jag inte har ngra kompisar alls.. kul.. nope...

  • Yran brud

    Som vi sa förut, man skulle kunnat haft 5 bröllop med olika teman på alla bara för att det finns så många fina olika stilar. =)

    Men semester är ändå semester...jag sitter fast på ett kontor hela dagarna =(

    Åk och bada och ta med papper och penna och skissa på saker till bröllopet.

  • caprea

    hehe ja.. MiNST 5 bröllop! nämen man får väl ha en brakfest om året då man kan ha olika teman =)

    lite bättre till mods nu än innan.. fått klart hur sista delen av inbjudan ska se ut så nu är det bara att sitta o trycka hela kvällen.. =O)

Svar på tråden Norrköpingstråden.........igen!