• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Izunia

    har du pratat med edilen? Jag tänkte susa förbi där idag efter mötet med kantorn och vaktmästaren.

  • Jupiter2

    Ja, vi ska hämta korten idag. Han skulle börjat igår, men fastnade efter tågproblem i Värmland... Så han börjar idag runt 10. Ska ringa då och bestämma tid.

  • Izunia

    jag vet att det kan vara svart eftersom jag kanske har möhippa pa lördag..men är det nat du skulle behöva hjälp med pa bröllopsdan Jupiter?

  • Jupiter2

    Tack, vad snäll du är! Men jag tror verkligen inte att det behövs, särskilt som vi inte vet om du komme ratt vara vid dins sinnens fulla bruk... Haha!
    Jag är glad att du gör mina naglar, ser fram emot det. I morgon 09.00?
    OM du får din möhippa på lördag hoppas jag att du får jättekul! Annars får du komma till kyrkan och titta på oss!

    Till er andra här: Ni får gärna komma till kyrkan om ni har lust eller tid. Klosterkyrkan, 15.00, LUND, på lördag.

    Nej, tillbaka till städningen, i morgon kommer alla gäster!

  • jespers darling

    Hur går det för er alla?

    Det är så härligt att vara gift, allt blir så extra mysigt

    Jag sitter här med en hel hög av fotografier. Nästan alla har var sin kamera med sig. Det blir mååånga bilder Men det är kul.

    Jupiter, ha riktigt kul på lördag. Njut av varje sekund, dagen går så fort.
    Lycka till

  • bebop

    jupiter

    Lycka till på lördag! Det kommer att bli sååå häftigt!

  • Izunia

    JD vi vill sa gärna se lite bilder snart!
    Bebop dina ocksa!! Är fortfarande sa nyfiken pa din klänning!

    Jupiter, jag komemr förbi imorgon och lanar häftapparaten! Mina program är färdiga men jag har inte sett dem än!

  • Izunia

    ohh vad roligt att se lite bilder!! Ni var jättevackra!! Vill se MER! :D :D

    Jupiter jag hoppas att nerverna är lugna och att allt flyter pa smidigt! Det är ju hur spännande som helst!!
    Lycka till med allt!!! Om vi inte ses...ha en underbar dag!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3