• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Anna25

Grattis Bebop!

Jag tänkte fråga er alla var ni köpt underkläder till den stora dagen? Jag har blivit rekommenderad Kvinnligt Under i Åkarp, någon som har erfarenet av dem?

• bebop

Anna25

Jag köpte min BH där. Den var ganska dyr, men satt perfekt. Bra service!

• Jupiter2

Jag tyckte inte att jag hittade ngt där. Det var väldigt mycket praktiska, bekväma bh:ar till kvinnor med stora eller små bröst. De hade en kollektion av brudkläder vad jag kunde se och den var jättefin, men eftersom jag inte har problem att hitta storlekar som passar i en vanlig affär föredrog jag det.

• Izunia

GRattis Bebop!! Hoppas pa bilder snart!

• nybliven lundabo

När man inte är här inne så ofta verkar det som att ni är galet aktiva!

Grattis bebop! Och jespers, va?! Kan inte fatta att tiden går så himla fort.

Izunia, jag tittade på länken här ovanför, och där såg jag en bild (på en frisyr) på en tjej som jag gick i skolan samtidigt som. Lite förvånande att se henne bland typ jessica s och klum, haha.

• Jupiter2

Nu när en del blivit fruar och andra börjar bli nerviga tycker jag att det är dags för en fika. Gärna nästa vecka. Hur funkar det för er? Jag har semester och är fri som en fågel.

• Izunia

Jag kan tisdag och onsdag nästa vecka. Ska vi göra som sist och träffas lite senare??

• pov

Då är jag i soooliga Spanien!!! :D

• Jupiter2

Pov: Din lilla gris.

Jag tar gärna en senare fika. Nån mer än jag och Izunia?

Träffade vår florist idag och fick burgeten. Vi visste att hon skulle ge oss ett lite billigare pris eftersom hon är en bekant till M, men inte att det skulle bli sååå billigt. I och för sig har vi ganska enkla bordsarrangemang, men ändå. Plus att hon kommer att lägga ut alla andra dekorationer och bordsplaceringen till oss. Yes, ngt som blir lägre än budgeterat!

• Izunia

Jupiter..det är alltid lika kul att fa nat billigare! Det var rabatt pa vara ljus! haha alltid nat! ;)

Dessutom hoppas jag att nat annat ska bli billigare ocksa!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3