Vänner Lund tråd 3
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Izunia
Har lite problem med datorn - men bilderna kommer så småningom
Nu är det snart din tur...
jespers
Gud, vad fina ni var! Jag älskar din håruppsättning! Urläcker!
Åh, tack så mycket flickor
Jag var jättenöjd, med ALLT.
bebop, hoppas du kan fixa bilder snart du med, hade varit kul att se
Jupiter, Lycka till imorgon! Hoppas det blir bättre väder.
Allt är under kontroll (tror jag). Hoppas på en bra dag i morgon. Känns fortfarande inte som om det faktiskt ska hända. Verkar väldigt långt borta... Hoppas bara att jag kan sova!
Jupiter
Du hinner nog inte läsa detta, men LYCKA TILL!!! Hoppas Er dag blir som ni önskar!!
JD
Vad söt du var :) Jättegulliga bilder!! Tårtan såg grymt god ut....*hungrig* :D
Glömde fråga: Vad smakade den???
heeeej! Min hippa var igar!!! Det var en otroligt fin och roliga dag!
Pa morgonen blev jag väckt av room service :) och mina 3 tärnor spang in och väckte mig. Jag sprang fort in pa toa och kissade och borstade tänderna och deo! haha.. sen satte de ögonbindel och klädde pa mig i träningskläder. Pa med fjärilsvingar, kanin öron och ett trollspö i handen!
De tog mig till en träningslokal och där stod alla tjejerna! Vi skulle dansa street dance! Det var sa himla roligt!! Gud vad jag är otränad!! Har ju ingen kondis!!
Därefter gick vi till stadsparken och fikade. Efter en mysig frukost drar en tjej fram en fruktansvärt ful brottar body som jag ska ta pa mig!! :o haha den var asful!! Jag fick ju ga och dra i den hela tiden för att inte fa en camel toe!! :D :D
I denna tighta utstyrsel gick vi upp till stan där jag fick genomföra nagra uppgifter..i utbyte mot sprit. Och det behövdes verkligen!
I stan gick vi till min tärnas sambos studio där jag skulle spela in min version av "My Hump"!
Självklart med lite ändrad text!
När jag stod i studion och sag alla tjejer i fönstret fick jag ju genast scenskräck ocg började grata av nervositet... :( Sa tjejerna fick komma in och vi spelade in den tillsammans.
Efterat at vi lunch pa en mexikansk restaurang och drack lite fler drinkar! Därefter begav vi oss hem till min mamma där de gjort i ordning hela lägenheten med ballonger och konfetti, chips och sprit!
Vi lekte nagra lekar där jag vann roliga priser och började göra oss i ordning för utekvällen.
När alla duschat och gjort sig snygga, och druckit lite mer sjöng vi lite kareoke.
Sedan satte de pa mig ögonbindeln igen och jag trodde vi skulle ut pa hemlig plats. Sa jag satt i soffan med mina öron och en drink. Helt plötsligt kommer en kille fram och tar mig i handen!!!
It´s a STRIPPER!!!!!!!!!! hahahahaahah!! Det var sa j*vla roligt! alla tjejer satt och visslade och blev helt galna. Jag var i totalt chocktillstand!
Visste ju inte riktigt var jag skulle göra av händerna!
Jag fick slicka salt fran hans bröst och rumpa!! :o hihihi!!
Han gnuggade sig verkligen och jag bara skrattade!
Efter strip teasen akte vi till malmö och gick till en bar där vi dansade och festade lite till. Men vid halv 3 var de flesta helt slut och vi akte hem.
Med andra ord en super trevlig kväll med mina älskade vänner!! :)
Hej alla!
Det var helt underfbart! Dagen gick precis som vi ville, allt flöt och jag kände mig som en prinsessa. Jag kommer att berätta mer lite senare, just nu måste jag packa eftersom vi reser tidigt i morgon bitti. Vill bara säga att jag lagt ut lite bilder från bröllopet på FL.
Hörs och syns snart!
Izunia: Kul att du hade en bra möhippa! Många berömde min naglar...
www.familjeliv.se/hem/juppepuppe/galleri.php
pov-->
Den var verkligen jättegod, det var hallon och vanilj!
Den tog slut i ett nafs, så det blev ingen påfyllning av den inte
Izunia...min blivande tycker mina naglar är jättesnygga